BasBQ
Beef en Steak

Het is een pracht ding die WGA

Ziet er weer fantastisch uit
Heb de CEO nog niet over de streep

- Je bespaart geld op de vakantie door niet uit eten te hoeven waardoor de WGA zichzelf terug verdient!
- De kinderen genieten zichtbaar en als ouders hoef je niet in de rij te staan voor slappe te blanke patat bij de frietboer op de camping!
- Je vrouw kan relaxt achterover zitten met een wijntje terwijl jij het vuur opstookt en het eten bereidt!
- Je hoeft niet meer te zweten in je voortent terwijl je de door het gras gerolde net niet gare aardappels op een te klein kookstelletje aan het bereiden bent!
- Je zorgt samen met de WGA ervoor dat je meer aanzien geniet op de camping wat afstraalt op je vrouw!
- Je hoeft niet continue bij je vrouw te beginnen over het feit dat een WGA echt super handig is!

Oh graag gedaan Alex ;)
 
Mooi ding. Wordt hier ook ingezet.
Mag hem helaas niet gebruiken op het komende vakantie adres
 
Mooi ding. Wordt hier ook ingezet.
Mag hem helaas niet gebruiken op het komende vakantie adres
Daar is dus ook een oplossing voor. De WGA op gas :)
 
Jammer dat een wga niet mee mag naar festivals, daar zit je vaak opgescheept met van die aluminium wegwerp bbq's.
 
Maar kun je die wel goed regelen zodat je er L&S op kunt koken?
Eerlijk gezegd nog nooit geprobeerd, maar denk dat je prima een stukje kunt afsluiten van het gaspijpje kwestie van de gaatjes voor de helft dicht maken.
 
Gelijk maar even geprobeerd had toch niks te doen.
20220717_140722.jpg



Temperatuur loopt wel op tot zo'n 120 op de laagste stand, je kunt hem dus eigenlijk net niet genoeg knijpen voor het echte low en Slow.

20220717_141020.jpg
 
Gelijk maar even geprobeerd had toch niks te doen.
Bekijk bijlage 42406


Temperatuur loopt wel op tot zo'n 120 op de laagste stand, je kunt hem dus eigenlijk net niet genoeg knijpen voor het echte low en Slow.

Bekijk bijlage 42407

Ik doe al mijn low & slow op 120°C, dus dat lijkt me de ideale temperatuur.

Dat moet haast wel Zuid-Frankrijk zijn. Daar hebben ze een hekel aan authentiek koken.
Gezien de huidige bosbranden is dat een hele verstandige beslissing 🙄
 
Fantastisch dingetje die WBA. Gaat ook bij mij op mijn Wanna Have lijstje. Hamburgers zien er geweldig lekker uit. McD moet gaan oppassen. 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan