BasBQ
Beef en Steak

Hernieuwde kennismaking

 
 

Bob

Stoker
Berichten
310
Hallo BBQ vrienden ,

Door allerlei omstandigheden een hele tijd niet zo actief geweest op het forum , maar wel  (iets minder) met de BBQ.
Soms komen er heel veel dingen tegelijk op je af , dat is in mijn geval ook zo.
Even kort opgesomd , werk (verhuizing werk aanstaande dus veel regelen) , zwager met gebroken hand en half afgemaakte badkamer (en je laat je zus en kleine nichtjes niet zonder douche of bad zitten dus ondanks 2 linkerhanden badkamer afmaken) , schoonmoeder overleden (vrouw daardoor aardig richting burn-out dus extra ondersteuning voor vrouwlief , dus ook afhandeling erfenis etc.)
En niet te vergeten 2 kleine kinderen (3 en 5 jaar) die hier naar mijn mening niet onder hoeven te lijden en dus ook gewoon aandacht krijgen.

Begrijp me goed , ik probeer niet zielig te doen , ik wil alleen even aangeven waarom ik al een paar maanden nauwelijks actief ben op het forum.
Ik weet ook best wel dat dat geen verplichting is , maar aangezien ik velen van jullie persoonlijk heb ontmoet verleden jaar januari leek het me wel zo netjes (had er dit jaar ook graag bijgeweest).

Ik BBQ gewoon door want er is niks wat meer ontspant als een leuke hobby en zal als ik een beetje tijd heb jullie weer snel vervelen met vragen en opmerkingen.

Vriendelijke groeten ,
Bob


 
Welkom bob.
Hopelijk gaat het nu met iedereen wat beter.
 
Hoi Bob, life gets in the way ;)
Welkom terug en succes!
 
Welcome Back!
 
Welcome back
 
Soms zijn er belangrijkere dingen in het leven. Welkom terug.
 
Hoi Bob, ik ken je nog niet maar toch mooi dat je er weer bent! Petje af voor je!
 
Herkenbaar. Welkom terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan