Hallo allemaal,
ik dacht ik ga even verslag doen van mijn worstenfeest van vanavond.
3kg varkensvlees + 1kg buikspek, in blokjes, ingevroren en tot gehakt gedraaid.
Leuke recepten uitgezocht: 1kg Grilworst, 0.5kg Chorizo (droog), 0.5kg knoflookworst (droog), 1kg Chorizo (verse worst) en 1kg Venkel knoflook worst...
Alle mixen gemaakt en het zag er mooi uit! Had er al helemaal trek in.
Toen begon de ellende, vol goede moed de nieuwe opzetstukjes op mijn gehaktmolen gezet en geprobeerd de grilworst te maken... WAT EEN DRAMA
Ik kon wel janken. Het kwam er niet uit, het plakte aan alle kanten en het kwam er niet mooi in. Na 2 worsten heb ik het opgegeven. Alles in de vacuum en de vriezer in, want andere worsten hiermee maken (met kwetsbare darmen enzo) ging hem echt niet worden.
Dus voor een ieder die dit leest en denkt, handig ik heb toch zo'n ding. Ik ga zo een worststopper kopen en volgende week verder..
Groeten
Patrick
ik dacht ik ga even verslag doen van mijn worstenfeest van vanavond.
3kg varkensvlees + 1kg buikspek, in blokjes, ingevroren en tot gehakt gedraaid.
Leuke recepten uitgezocht: 1kg Grilworst, 0.5kg Chorizo (droog), 0.5kg knoflookworst (droog), 1kg Chorizo (verse worst) en 1kg Venkel knoflook worst...
Alle mixen gemaakt en het zag er mooi uit! Had er al helemaal trek in.
Toen begon de ellende, vol goede moed de nieuwe opzetstukjes op mijn gehaktmolen gezet en geprobeerd de grilworst te maken... WAT EEN DRAMA

Dus voor een ieder die dit leest en denkt, handig ik heb toch zo'n ding. Ik ga zo een worststopper kopen en volgende week verder..
Groeten
Patrick