BasBQ
Beef en Steak

Haute Dogs

 
 
 
 

Free_ltd

BBQ Junkie
Berichten
5.158
Het is elke week wel ff zoeken wat te maken. Ik zag knakworsten liggen, maar een hotdog is ook maar een hotdog.

Dus hebben we het wat sjieker gehouden :giggle: En of het gesmaakt heeft.


IMG_7296.jpeg


IMG_7297.jpeg


IMG_7299.jpeg


IMG_7300.jpeg


IMG_7301.jpeg


IMG_7302.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Dat zijn smakelijke broodjes!
 
Wat zat er in het lege schaaltje? ;)
Het hoeft idd niet allemaal zo moeilijk te zijn met dat bbqén.
 
Geweldig !
Tip, hoe zo het er uit zien, als je het broodje van boven in snij in plaats de zijkant?
Een beetje uithollen niet weggooien maar paneermeel van maken, ook een beetje meer mond gevoel.
Het was echt een hotdog , want de bh was al uit haha ( sorry slechte humor maar foto’s liegen)
 
Geweldig !
Tip, hoe zo het er uit zien, als je het broodje van boven in snij in plaats de zijkant?
Een beetje uithollen niet weggooien maar paneermeel van maken, ook een beetje meer mond gevoel.
Het was echt een hotdog , want de bh was al uit haha ( sorry slechte humor maar foto’s liegen)
Dat is een goed idee langs boven insnijden. Zou ook mooiere foto’s geven.
 
Jeroen Meus (Belgische chef) had vroeger zo een restaurant (keten) van "culinaire hotdogs". Je kan ook bijvoorbeeld broodjes vervangen door frans brood of varianten. Die hotdog broodjes ben ik zo geen fan van. Maar als wij hier zoiets doen, neem ik halve stokbroden van carrefour en die nog even opwarmen, eens zo lekker als je het mij vraagt
 
Lekker hoor, goeie maaltijd! 😋
 
Jeroen Meus (Belgische chef) had vroeger zo een restaurant (keten) van "culinaire hotdogs". Je kan ook bijvoorbeeld broodjes vervangen door frans brood of varianten. Die hotdog broodjes ben ik zo geen fan van. Maar als wij hier zoiets doen, neem ik halve stokbroden van carrefour en die nog even opwarmen, eens zo lekker als je het mij vraagt
Ik gebruik er piccolo’s voor.

Die zaak van Jeroen noemde Würst.
 
Juist ja, het beste in Leuven toen was de gin tonic (hendricks met fever tree). De rest was niet slecht, maar als je om 13u30 binnenkomt en bijna alles is uitverkocht, dan scheelt er iets. :) Piccolo's of ciabatta's ofzo, en ipv hot dogs, frankfurters of gewoon een specialer worstje, doen we hier regelmatig, of zelfs gewoon merguez
 
Ik ben er nooit geweest. Wel in zijn restaurant destijds. Daar was het Hendrickx met Thomas Henri.
 
Würst in Leuven heeft erg lekkere hotdogs maar deze ziet er op foto ook zeer smakelijk uit!
 
Würst in Leuven heeft erg lekkere hotdogs maar deze ziet er op foto ook zeer smakelijk uit!

Ik heb enkel nog maar eens Würst gegeten enkele jaren geleden vanuit een kraampje op Werchter. Die zijn zeker lekker. Enkel kan ik nooit de juiste worst vinden. Hier heb ik gewoon de typische hotdogworst gebruikt, maar daar gebruiken ze een ander type. En die zoek ik :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan