BasBQ
Beef en Steak

Hanos pas verkrijgen

 
 
 
 

SandyMan

Gerijpt
Berichten
2.859
Lieve vrienden,

Na een paar keer bij de Hanos terecht gekomen te zijn, ben ik jaloers op iedereen die een pas heeft.
Nu heb ik een vriend die een pas heeft, en die mag er dus heen wanneer hij wilt, zijn vriendin is eigen ondernemer.
Ik kan dus best even bellen en het pasje ophalen en gaan, maar u begrijpt, ik heb geen zin om telkens die kant op te moeten bellen/appen om even wat te halen.

Nu heb ik hun Makro pas in mijn Stocard-app mogen zetten, dus dat is alvast 1 winkel waar ik zelf terecht in kan.
Ik begreep alleen dat Hanos dit niet toe staat, dus daar is het niet mogelijk.

Kan je een 2e pas aanvragen voor de Hanos bijvoorbeeld?

Ik vind daarnaast nog een site 'Delicio'.
Zij zeggen als enige organisatie de pas te mogen verkopen inclusief een maandelijks bedrag (15 eur aanschaf + abo van 5 euro per maand).
Iemand hier ervaring mee? Ik weet niet of ik die 5 euro per maand eruit haal, maar als dat de enige optie is wil ik hem wel overwegen.
 
Sander, het klopt dat de Hanos geen ‘Stocard’ accepteert, je moet met het fysieke pasje komen.

Normaal gesproken kan je twee pasjes aanvragen bij de Hanos


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Bedankt @Frits , ik kan er op de site niks over vinden, maar misschien is dit afgeschermd voor de particulier..
Of kan dit gewoon via een contact formuliertje wel geregeld worden?
Heb je dit toevallig zelf gedaan?
 
Wij hebben dat destijds bij de inschrijving geregeld. Maar je zou aan je vriend kunnen vragen of zij een extra pas voor je willen aanvragen. Kan gewoon aan de balie.
 
Je bent als ondernemer eerste inkoper en je kunt een tweede aanwijzen die dan ook een pas krijgt. Dit kun je ook naderhand nog aanvragen aan de balie.
 
In Hengelo bij de Hanos gaat prima met het pasje in de Stocard app trouwens. Nog nooit commentaar over gehad. (Maar is wellicht erg ver omrijden voor de meesten hier :D )
 
In de vestiging Nijmegen is het niet toegestaan.
Hebben wij weer, Frits.

Wel goed om te horen dat dit vestiging-afhankelijk is.
Ondertussen te horen gehad dat bij het volgende bezoek even naar de balie gelopen wordt. ben benieuwd.
 
Hier de Hanos in Delft ook geen probleem met Stocard, maar ik ben ook zelf 2e inkoper. Meestal heb ik wel het pasje in de portemonee of anders thuis liggen (ook in Delft ;) )
 
Ik heb heb een Hanos pas omdat ik lid ben van de wbqa. Meestel ga ik naar EHV en soms naar Nijmegen. Bij de hanos scan je en gaat het poortje open. Ik heb de pas altijd bij me maar nog nooit last gehad van het feit dat je met stocard scant. Doe het niet altijd overigens.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben sinds kort ook 2e inkoper van mijn vaders eenmanszaak (wij vonden het wel grappig dat dat kan), ga doorgaans naar de vestiging in Nijmegen en het is volgens mij niet dat het niet is toegestaan, maar dat de scanners van het poortje er gewoon niet mee overweg kunnen. Er staat letterlijk, "sorry voor het ongemak, vraag aan de balie een dagpas aan".
 
Hier de Hanos in Delft ook geen probleem met Stocard, maar ik ben ook zelf 2e inkoper. Meestal heb ik wel het pasje in de portemonee of anders thuis liggen (ook in Delft ;) )
Maar dan moet je alsnog een dagpas aanvragen toch? Scannen vanuit Stocard werkt niet bij mij.
 
Maar dan moet je alsnog een dagpas aanvragen toch? Scannen vanuit Stocard werkt niet bij mij.
Het heeft te maken met op rekening kopen, Hanos wil fraude voorkomen daarmee omdat via Stocard je heel makkelijk passen kunt delen. Of je dan vervolgens met een dagpas wel op rekening zou kunnen kopen, weet ik niet. Maar dat was het verhaal wat ze mij vertelden in Delft. Aan de andere kant, mijn zoon gaat gewoon naar de balie en zegt dat hij een dagpas wil van mijn kaart ( heeft andere achternaam dan ik) en dat gaat ook goed, zowel bij Hanos als Sligro.
 
Maar dan moet je alsnog een dagpas aanvragen toch? Scannen vanuit Stocard werkt niet bij mij.
Ik heb nog nooit een dagpas hoeven aanvragen. Het poortje kan gewoon van mn telefoon scannen (net als de Makro) en bij de kassa accepteren ze gewoon de barcode op het scherm.
 
Heel fijn dat het voor jullie werkt, maar niet overal. Dagpas aanvragen kan ook problemen opleveren als je naam niet geregistreerd staat bij de Hanos.

Dus graag tips hoe je aan een echte kaart kan komen.
 
Inschrijven bij de KvK als stichting. Moet je wel een hoop regelen. Statuten enz.
 
Inschrijven bij de KvK als stichting. Moet je wel een hoop regelen. Statuten enz.
Dat wordt een duur pasje
2021-07-21 13_17_46-Window.jpg

Bron: https://www.kvk.nl/informatiebank/de-stichting/
 
In Amsterdam kan je ook niet bij de Hanos naar binnen met de app.
Je kan je altijd inschrijven bij de KvK als bbq consultant , kost je €50
 
Terug
Bovenaan Onderaan