BasBQ
Beef en Steak

Hallo, John hier

 
 
 
 

Zzzjon

Gerijpt
Berichten
4.685
Goedemorgen allemaal,

Ik ben John, vader van 3 en gelukkig getrouwd.
woonachtig in het pittoreske Oostelbeers (langs Oirschot)

al een hele tijd lees ik mee op dit forum en vind nu dat het tijd is om mijn eigen te registreren.

Altijd al ben ik enthousiast bezig geweest met grillen en koken, BBQen mocht ik het niet noemen, inmiddels weet ik dat dat grillen is.

een aantal jaar geleden heb ik een weber Master touch gbs premium E5775 aangeschaft en hier heel veel plezier aan beleefd. (En nog steeds)
Hier heb ik mijn eerste pulled pork op gemaakt en de lekkerste ribeye die ik ooit gehad heb.

Na een aantal jaar hier lekker mee bezig te zijn geweest vond ik het tijd om me eens te gaan verdiepen in een keramische bbq.
omdat toen zo ongeveer alles niet meer mocht door Corona hebben we het besluit genomen om het afdak waar alles onder staat te vergroten zodat hier een fatsoenlijke buitenkeuken onder kan.

omdat ik (bijna) alles zelf doe heeft dit ongeveer een jaar geduurd, tussen het koken door moet er ook nog wel eens gewerkt worden in mijn eigen servicebedrijf.

tijdens het verbouwen heb ik uiteindelijk het besluit genomen om voor een Kamado Joe Big Joe 3 te gaan.

hier heb ik nog geen moment spijt van gehad.

Inmiddels is de verbouwing klaar en mijn buitenkeuken bijna, ik ga proberen een foto toe te voegen.

mochten jullie ergens vragen of opmerkingen over hebben stel ze dan gerust.

groet John.

3BDDE0E8-A173-41AB-A2BD-E2FF390DEFE2.jpeg


AEBED9C9-6FA4-4F1C-8553-C597AF726CE6.jpeg
 
Welkom Johan, mooi plekkie heb je gemaakt zeg!
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom Johan! Schitterende buitenkeuken heb je daar zeg! En die Big Joe 3 wat een monster 🤩🤩
 
Welkom John. Mooi stekkie heb je daar.
Ziet er schitterend uit.
Wat een apparaat zo'n Big Joe


Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Welkom Johan.
Mooie werkplek zo, en een wel heel groot rood monster :D
Veel plezier er van!
 
Welkom bij het genootschap

Mooie opstelling gemaakt
 
Welkom John.
Leuke buitenkeuken, wat een bakbeest is die Big Joe 3 :whistle:
Veel BBQ-plezier!
 
Wat een binnenkomer! Mooie werkplek waarbij speciaalbier en wijn op de perfecte temperatuur gehouden kan worden 👌🏻 hoezo zou iemand daar jaloers van worden 😜
 
Bedankt voor de berichtjes.

Ja die rooie is wel een flink monster,
toen de pallet in de inrit stond schrok ik er ook van. (En zonder pallet ook nog)

@ Ridevi71, dat valt toch wel mee? 2, 5 en 7 jaar nu.

@ Robdijn, wij hebben dezelfde gedachte. 😉
 
Laatst bewerkt:
Welkom, mooie stek heb je voor je bbq!
 
Nondedju, das een mooie set! Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan