BasBQ
Beef en Steak

Hallo ik ben.......

Rubracer

Tondelzoeker
Berichten
18
Mijn naam is Ruben
Ik BBQ al best een poosje maar niet zo vaak.
Aangezien ik via google wel eens hier terecht kwam toch maar eens een account gemaakt!

Ik heb ooit voor mijn verjaardag een Weber go anywhere (houtskool versie) gevraagd en gekregen.
Daar ik op de bovenste etage van n appartementen complex woonde kon ik daar BBQ en!
Maak nooit echt gekke dingen op de wga...maar al wel veel ontdekt over het hoe en wat qua grillen.
Met vrienden even BBQ en op n zaterdagmiddag/avond gebeurt 2a3 x per jaar en dan kiezen we toch voor traditionele kleine stukjes vlees.
Kip of varkenssate, hamburgers,biefstuk puntjes e.d.
Maar wel zelf gemaakt en gekruid!
Valt ook nog eens goed in de smaak!
Kan echt makkelijk voor vier man bereiden op de wga.. combi van direct en indirect grillen.
Verder wel een paar x een varkensrollade low n slow gedaan met rookhout (chunks).
Ook dit gaat fantastisch met de wga daar je heel goed kan spelen met de luchtstroom.
Zelfs een x indirect afbakbrood gebakken ...duurde lang maar was op restje briketten die nogal aardig op temperatuur bleven en het brood zat tegen tht datum...
Gebruik meestal Echt Goed briketten maar ga als de zak leeg is kokosbriketten proberen.
Groetjes, Ruben
 
Dag Ruben, Welkom op dit forum
Mooie intro. We zien de mooie creaties wel verschijnen. Uiteraard worden foto's zéér op prijs gesteld.
 
Hoi Ruben, welkom bij het Genootschap.
De WGA is en blijft een machtig apparaat.
 
Welkom bij het genootschap
Heb jij geluk dat je op de bovenste etage zit. Geen klagende buren 👍🏻
 
Welkom Ruben !
 
IMG-20220205-WA0002.jpg
IMG-20220205-WA0016.jpg
IMG-20220205-WA0000.jpg


IMG-20220205-WA0019.jpg
 
Welkom
 
Welkom bij het genootschap Ruben
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan