Beef en Steak

Hallo bbq liefhebbers... even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter metalsteak
  • Startdatum Startdatum
M

metalsteak

Gast
Hoi allemaal

Mijn naam is Dimitri (voor de meeste Diem)
Ik ben dol op bbqen en vlees. Ik ben een creatieve metaalbewerker en ben vorig jaar begonnen met een smoker.
Na een lange pauze is hij bijna klaar, nog een paar puntjes.
Ik ben ermee begonnen omdat mijn compressor overleed.

Toe had ik eindelijk een goede rede om een keer een smoker te bouwen.
Dit heb ik gedaan omdat ik het leuk vind en van bbqen houd.
Uiteindelijk is het de bedoeling dat ie verkocht wordt, ik kan namelijk niet met een aanhanger de tuin in.
Maar voordat ik dat ga doen wil ik mijn smoker beschikbaar stellen op het Tonystone competetition op23 en 24 mei 2015 in Hoofddorp aan een team die daar interesse in heeft.

Dus mocht er een team zijn (liefst nederlands sprekend) die interesse heeft dan kun je me een mailtje sturen (contact@metalstyling.nl)
De enige voorwaarden die ik stel is dat ik voor dat weekend of delen daarvan mee kan draaien met een team om het eea op te steken over bbqen en het vooral gezellig te hebben en een lekker stukkie vlees kan mee eten.
Ik ben benieuwd naar jullie reactie.
Groetjes, Diem

Welkom bij het Genootschap!  B-)

hoi Dimitri,
welkom bij dit edele genootschap.

Veel succes met het zoeken en vinden van een team waar je in mee kan en mag draaien.
Wat ik zelf denk is dat een team niet vlak voor een wedstrijd met een andere smoker / bbq aan de gang zal gaan omdat ze daar nog niet van weten hoe ie reageert en hoe stabiel je de temperatuur kan houden

Welkom!

Hoi Diem, welkom bij het BBQ Genootschap
In ieder geval een leuke intro!
Ben wel heel benieuwd naar die smoker :)

Welkom Dimitri, Misschien wil een team er wel een rondje mee proefdraaien (jouw smoker naast hun eigen vertrouwde apparaat) en kan je zo wat ervaring opdoen, proeven en helpen?

Sander72 zei:
Welkom Dimitri, Misschien wil een team er wel een rondje mee proefdraaien (jouw smoker naast hun eigen vertrouwde apparaat) en kan je zo wat ervaring opdoen, proeven en helpen?
Dat vind ik ook prima. Goed idee!!

Overigens, als er mensen zijn die echt geintereseerd zijn in wat foto,s dan graag even mailen.
Ik heb geen foto's online ergens staan. En ik ben verder niet zo handig met fora.

Van harte welkom bij het Genootschap!

Hallo beste BBQers

Ik heb vandaag mijn smoker getest nadat ik gisteren de uitlaatklep heb aangebracht en hij doet het volgens mij perfect.
Ik ben vanmorgen naar een vriend gereden die ook veel met smokers bezig is.
We hebben voor deze keer een kippetje gerookt.
Ik kon de smoker met gemak een paar uur op en temperatuur houden van tussen de 90 en 125 graden.
Maar 350 graden haalt ie ook met gemak.

Mocht er nog een team zijn die meedoet in in Hoofddorp op 23 en 24 mei en mijn smoker ernaast willen gebruiken dan hoor ik het graag.
Voor plaatjes moet je even je mail geven.

Hele mooie Q, de schoorsteen vind ik erg mooi zo, maar echt helemaal gaaf vind ik de lucht toevoer in de firebox,Grandioos.
Krijg je in de schoorsteen zo niet veel condens.??

Ik vind hem ook mooi om te zien maar ik mis volgens mij naast de roosters de rookkast lijkt het. Bewuste keus of heb ik er.gewoon geen verstand van  :>

Terug
Bovenaan Onderaan