BasBQ
Beef en Steak

Hallo BBQ genootschap!

 
 

KamadoRobert

Stoker
Berichten
354
Ik ben Robert, woon in Groningen, ben 50 jaar oud en hobby-kok. Ik heb altijd al passie voor lekker eten en drinken gehad. Daar kwam natuurlijk ook wel BBQ-en bij kijken maar alleen in de zomer en met simpele briketten-, gas- of electrische BBQs. Tot een paar weken geleden onze laatste BBQ het levenseinde zag en we een nieuwe moesten hebben. Ik heb na wat research op internet gekozen voor een Kamado Joe Junior (we zijn met z’n tweeën). Sindsdien is er een nieuwe wereld opengegaan en hebben we bijna elke dag
genoten van de rode kamado.

Ik volg vanwege mijn gezondheid een koolhydraatarm en zoutarm dieet maar dat mag de pret echt niet drukken! Op bijgevoegde foto’s kun je de beercan chicken, een ratatouille uit de skillet en gevulde paprika’s zien. We blijven genieten!

Groeten van Robert

C304725D-471C-4377-A44D-85E23A37F9C9.jpeg
D988EFC1-C774-4E74-9830-4D9C3932487E.jpeg
5054C4DA-74DE-492E-9E12-4D57B184C31B.jpeg
ADB965EC-1CDD-49E3-A288-F6DE57F198C5.jpeg
 
Welkom hier op het mooie forum Robert dat ziet er echt wel lekker uit


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Hoi Robert,
welkom bij het Genootschap
 
Welkom bij het Genootschap Robert, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom! En nu al heerlijke dingen erop.. veel plezier met je junior pracht apparaatje
Klein van formaat, groot in prestatie! En aan de fotos te zien komt het eten wel
Goed

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Bedankt voor het welkom, iedereen! Ik ben zeer tevreden met de Kamado Joe Junior tot nu toe.

Groeten van Robert
 
Terug
Bovenaan Onderaan