BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

 
 
 
 

Jappert

Gemarineerd
Berichten
1.041
Hoi mede Serial Grillers.

Sinds kort heb ik mijn kook hobby uitgebreid met iets of wat uitgebreid met BBQ. Nu was dit al sinds jaar en dag een van mijn favoriete bezigheden bij mooi weer. Echter het bleef standaard bij high & fast, wat prachtig is omdat je hiermee eindeloos kan combineren.

Ik ben op jullie forum terecht gekomen toen ik mezelf afvroeg wat het bbq equivalent van stoofvlees was. Ik dacht gewoon de pan op een bbq zetten.... Mja te makkelijk. Tot ik alle low & slow topics hier las dacht ik die uitdaging wil ik aan gaan.

Dus a.s. Zaterdag ga ik los om samen met een andere grillfreak PP te maken. Qua gear wordt het nog uitdagend. De Weber One Touch gaat nog wel lukken, maar ik heb ook nog een Landmann achtige Wagon grill, dat zal waarschijnlijk de grootste uitdaging om die door de zone te trekken.

We zullen de foto updates vanaf zaterdag in de low & slow sectie plaatsen.

Via deze weg alvast bedankt voor alle posts die al gedaan zijn en die nog gaan komen, erg leerzaam en leuk om te lezen. Ook alvast een dank aan de moderators voor hun deskundig en onbaatzuchtig advies.

Groeten en stookze,

Jappert
 
Jappert, welkom bij de club!

Succes zaterdag met je Pulled Pork.
 
Welkom Jappert. Leuk dat je je hebt laten uitdagen door dit forum! Succes met je eerste PP sessie vrijdag, denk je ook aan de foto's en de updates tijdens je sessie dan kunnen we je virtueel bijstaan! Het leuke van dit forum is dat we dat niet alleen met moderators doen, maar juist dat we dat met zijn allen doen ;)

Is die andere grillfreak hier een bekende of meldt hij of zij zich na zaterdag aan ;)
 
Ik denk dat hij vanaf zaterdag wel "om" is  ;)
 
Van harte welkom Jappert 8)
 
Welkom en veel succes zaterdag!!!
 
hoi Jappert,
welkom bij dit edele genootschap
 
Een warm welkom Jappert!
 
Hoi Jappert,

Van harte welkom bij het Genootschap en succes met je pulled pork!
 
Welkom!
 
Hoi Jappert, welkom hier
 
Welkom Jappert! En veel plezier met je pp!
 
Welkom Jappert!
 
Welkom Jappert bij dit fijne Genootschap en succes met de PP !
 
Terug
Bovenaan Onderaan