BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal

Badmutz

Tondelzoeker
Berichten
8
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier op het forum vandaar dat ik me even netjes kom voorstellen, ik ben Ramon ben 37 jaar oud en woon in het oosten des lands. Ik heb bbqen altijd al er leuk gevonden en doe dit eigenlijk tot op heden vrij regelmatig met veel plezier op mijn oude vertrouwde weber. Ik maak hier van alles op en vind het leuk om te experimenteren. Soms lukt het fantastisch en soms is het een drama ;-).

In mijn omgeving zijn er steeds meer mensen met zo een mooi ei en heb hier een tijdje geleden zelf eens mee gespeeld en dit blijkt toch wel erg mooi speelgoed te zijn vandaar dat ik ook de overstap naar een kamado wil gaan maken .

Vandaar ook meteen mijn eerste vraag hier voor diegene die dit lezen. Ik heb mijn oog laten vallen op een KJ Classic II en die is erg scherp geprijsd bij Fonteyn, heb hier al een offerte voor aan laten maken met nog eens een mooie extra korting ( gratis hoes en kolenmand) echter wanneer ik de reviews lees van dit bedrijf dan wordt ik hier niet heel vrolijk van. Zijn er hier mensen met ervaring met het aanschaffen van een kamado bij Fonteyn?
Groetjes,
Ramon
 
Welkom Ramon!

Met Fonteyn heb ik geen ervaringen.
 
Welkom Ramon
 
Welkom Ramon, succes met de keuze van bbq en leverancier, ik heb er geen ervaring mee.
 
Bedankt allemaal!

Heb hem toch maar gewoon daar besteld. De prijs was te verleidelijk, nu hopen dat het goed komt.
 
Vaak krijg je de garantie direct vanaf de maker van het product en niet van diegene die het verkoopt. Dat is bij de Bastard in ieder geval. Lekker genieten van je KJ. Je krijgt er geen spijt van om te werken met een Kamado.
 
Ramon👍🏻🔥, welkom bij de club
 
Terug
Bovenaan Onderaan