BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal....

Lonus!

Sprokkelaar
Berichten
25
Mijn naam is Lonnie en ben 55 jaar. Mijn enige ervaring met BBQ is een elektrische. Altijd gedacht lekker makkelijk, stekker erin en gaan!
maar nu ik mij wat meer aan het inlezen ben wat er allemaal mogelijk is ben ik er van overtuigd dat het tijd wordt om het roer om te gooien. Ervaring is dus helemaal nul. Ik ben hier dus om mij flink in te lezen en de nodige kennis op te doen.
ik ben van plan om met een simpele bbq te beginnen alvorens de overstap te maken naar de wat professionele bbq, suggesties zijn daarom van harte welkom!
gr. Lonnie.
 
Lonnie, welkom op het genootschap en veel plezier met je barbecue avontuur.
Simpel beginnen is een verstandige keuze. Op Marktplaats staan veel mooie gebruikte barbecues, een Weber met doorsnede van 57cm is ideaal, kijk ook voor een brikettenstarter (te koop bij action, Blokker) en gebruik kokosbriketten, en ik voorspel een super zomer.
 
Frits,
Bedankt alvast voor de eerste tips, die super zomer gaat er komen 😉
 
Hoi Lonnie, welkom bij het Genootschap ik sluit me helemaal aan bij Frits, 1e BBQ Weber 57, kun je niet mee stuk gaan!
En je stapt in met een volledig schone lei, want elektrisch is namelijk geen BBQ ;) :)
 
Ewald,
Ik ben er achter gekomen dat je helemaal gelijk heb wat betreft elektrisch bbq 😀
 
Welkom en houd je roer recht op deze ontdekkingstocht
 
Welkom hier op het mooie forum


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
 
Welkom hier Lonnie!
Een Weber 57cm MTP keteltje is een super all-rounder en perfect om mee te beginnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan