BasBQ
Beef en Steak

Hallo allemaal! Even voorstellen

Charcoal

Tondelzoeker
Berichten
12
Hallo Q-ers,

Ik zal mij even voorstellen.
Ik ben Corn? Bouman uit Waalwijk. zelf nu al een aantal jaren aan de slag met eerst een klein WGA-tje en daarna een grote gasser gekocht die nog heel goed zijn werk doet. Op de gasser ook lange sessies gedaan zoals ribs 3-2-1 methode en pulled pork gemaakt. en het nodige aan snelle hap.
Nu wil ik m'n low en slow wat meer uit gaan breiden en heb daarvoor een kamado 23,5 inch aangeschaft in de kleur rood. ik noem hem de aardb(ei) ;)
misschien loop ik nog wel tegen wat problemen op die ik hier dan mooi kan delen.
Ik hoop dat ik hier nog veel inspiratie op kan doen voor mijn volgende sessies.
in ieder geval hartelijk dank voor de acceptatie!!

Groeten Corn?
 
Hoi Corn?, welkom hier
 
hoi Corne,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Corn? welkom bij de club en veel plezier met je aardbei!
 
Van harte welkom hier Corn? !!
 
Welkom Corn?
 
Hoi Corn?, welkom. Had je die aardbei toevallig bij Jasper uit Hoofddorp gehaald?  Daar heb ik zelf veel contact mee gehad via MP.
Heb je trouwens ook een fotootje? Ben heel benieuwd!
 
Ik hem hem idd bij hem gekocht. Hij had er 8 uit China laten komen. Hij had er vorige week nog 3 over.
Met de kwaliteit is echt helemaal niets mis hoor. Allemaal echt heel goed. Ik ben heel blij dat ik maar een derde van de prijs van een bge heb betaald.

 
Mooi bakkie. Snel vuil maken!
 
Ah, mooi zo'n rode. En je had hem ook al aan gehad zag ik? Hoe heb je hem thuis gekregen? Ik heb hem voor een tientje in mijn garage laten bezorgen en daar ben ik erg blij om!

Ik was overigens hard op weg om de oranje van Jasper over te nemen voor een mooie prijs, maar m'n vrouw zag liever dat ik ?85,- extra bij HBG Trading voor een zwarte Auplex betaalde en dan weet je het wel  ;)
Ach ja. Ik wil wel even vermelden dat we overlegd hebben dat ?k thuis de echte belangrijke beslissingen mag maken (al zijn die er schijnbaar in de afgelopen dertien jaar nooit geweest  :-S)
 
We hebben de kist eraf gehaald, en ik had wat kleden en dekens meegenomen, zodat we hem los in de auto konden leggen.
We hebben een c4 grand Picasso dus daar is ruimte genoeg in. Thuis eerst het onderstel in elkaar gezet en toen de q erin getild.
 
Terug
Bovenaan Onderaan