Beef en Steak

Gyros (zonder spit )

Tja, zo kan ik het ook!

Lekker man Bob!! Er is een tijd geweest dat dit soort gerechten de gerechten waren waarbij de toen nog kleine kids veruit de meeste sla tomaatjes en ander gezonds binnen kregen zonder discussie :D ;)
Dat doe ik vaak dmv soep 😁 maak zeker 1x per week 5 liter soep, zijn toch vaak verse tomatensoep, of ik kook schenkel uit en maak er groentensoep van met gehaktballetjes.

Ze lusten wel groente maar in soep gaat het haast vanzelf.. ik gebruik het vaak als vitaminebuffer 😂

Dat doe ik vaak dmv soep 😁 maak zeker 1x per week 5 liter soep, zijn toch vaak verse tomatensoep, of ik kook schenkel uit en maak er groentensoep van met gehaktballetjes.

Ze lusten wel groente maar in soep gaat het haast vanzelf.. ik gebruik het vaak als vitaminebuffer 😂
Het ziet er ontzettend goed uit. @Veluwse Bob heb je wellicht een recept of beschrijving hoe je de ntomatorizo bereid? Bijv. welke rijst gebruikt, rijstkoker gebruikt, welke kruiden, tomaten etc?

Het ziet er ontzettend goed uit. @Veluwse Bob heb je wellicht een recept of beschrijving hoe je de ntomatorizo bereid? Bijv. welke rijst gebruikt, rijstkoker gebruikt, welke kruiden, tomaten etc?
Ja ik lees ff mee, ben ook geïnteresseerd in het recept! Geprobeerd deze te zoeken op het forum maar nog zonder succes…

Vandaag had de vrouw het gemaakt.

Had nog leftover Gyros en tzatziki dus was perfect.

Zoals Ewald al eerder aangaf is met verse kruiden nog lekker!
Ze had dit recept aangehouden.
Wij gebruiken zelf basmatirijst.

Had er zelf nog wat uienringen los bij gedaan 😁

Voor de opmaak gewoon een kommetje of vormpje vullen en op het bord deponeren.

Smakkelijk!

Terug
Bovenaan Onderaan