Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ziet er heerlijk uit, is hier favorieter dan shoarma.
Ook al een paar keer gemaakt, helaas niet op de Q, maar op een electrische haantjesgrill.
Vind het ieder keer jammer dat het zo lastig is om het vlees zo lekker dun te snijden zoals ze in Griekenland doen, misschien een keer met ander vlees dan procureur maken, maar ja, welk stuk dan????
Wanneer je je vlees even lichtjes aanvriest kun je makkelijker dunnere plakken snijden. En een scherp mes doen ook wonderen natuurlijk.
(Of een snijmachine )
Wanneer je je vlees even lichtjes aanvriest kun je makkelijker dunnere plakken snijden. En een scherp mes doen ook wonderen natuurlijk.
(Of een snijmachine )
Ik bedoelde dat als het vlees klaar is en je het van het spit afsnijdt. Is mij nog nooit gelukt om dat zo dun te krijgen, en ja mijn messen zijn scherp
Dus aanvriezen terwijl het warm is lijkt me ook geen optie
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.