Beef en Steak

Groente: Melanzane alla Parmigiana

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jet
  • Startdatum Startdatum
Dit recept helemaal over het hoofd gezien. Deze gaat op de to do. Past mooi bij het streven om lekkere vega recepten te maken. Bedankt hiervoor @Jet!
 
Is echt een top gerecht.
We hadden het naast een lamsbout vandaag. Paste perfect.
Bedankt jet voor het recept.

IMG_20230712_185739.jpg


IMG_20230712_181822.jpg
 
  • Geweldig
Waarderingen: Jet
Ik ben blij dat jullie ervan genoten hebben 🥰 is hier alweer een tijdje geleden dus ook maar weer snel maken 🛒
 
Mooi gemaakt, het ziet er heerlijk uit :love:
Ik ben blij dat jullie ervan genoten hebben, wij maken dit vrij regelmatig.
De laatste keer hadden we er al 2 keer van gegeten en hadden toch nog over, zonde om weg te gooien dus als test in de vriezer, nou ik kan je vertellen, dat gaat perfect 😉
 
De laatste keer hadden we er al 2 keer van gegeten en hadden toch nog over, zonde om weg te gooien dus als test in de vriezer, nou ik kan je vertellen, dat gaat perfect 😉
Ja zeker weten.

Voor kinderen (soms wat pitserig qua aubergine (of courgette met onze variant)) kan het helpen om hem lekker door de blender/keukenmachine te rammen en als pasta saus te gebruiken..

Wij gooien hem nooit weg.
Ik heb het zelfs, weet niet of ik dit moet bekennen, het tussen 2 boterhammen met een plak extra kaas als tosti gegeten. Poah!
 
Gisteren toch ook maar dit beproefde recept gemaakt! Er was nog een klein beetje over, dat heb ik vandaag mee als lunch!


20240801-WA0050.jpg
 
De melanzane ziet er schitterend uit :love: als je de rest de volgende dag meeneemt naar je werk zal het wel gesmaakt hebben :giggle:
Hier staat het voor aankomende week weer op het menu maar dan als bijgerecht, heerlijk in combinatie met Griekse rode rijst en een secreto.
 
De melanzane ziet er schitterend uit 😍 mooi dat het gesmaakt heeft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan