BasBQ
Beef en Steak

GrillM@ster stelt zich voor: Vincent!

GrillM@ster

Tondelzoeker
Berichten
7
Dag Beste BBQ-ers,
Mijn naam is Vincent, met diep respect voor de mensen die het geloof van het groene-, en zwarte eitje aanhangen, ben ik een Weberiaan.
Daarvan heb ik meerdere modellen: van klein tot groot. Als vrijwilliger op een camping hang ik soms de GrillMaster uit en met een vast Team wordt er een speenvarken aan het roterend spit gegrild. Da's weer heel ambachtelijk werken en dat doen we op een gemetselde BBQ van 1,00 x 2,00 meter.
Voor "het roken" (wat ook goed op de BBQ kan), heb ik een Livorno rook-oven gekocht en daar ben ik ook druk mee bezig: heel lekker, maar er valt nog veel te leren.
Sous-vide: is dat binnen dit genootschap vloeken in de Kerk? Met een Anova Sous-Vide heb ik gisteren drie dikke steaks gegaard, toen op de BBQ geseared.
Maar ook daarmee valt nog veel te leren.  U bemerkt het al? Het gaat alle kanten op, erg enthousiast, houdt van barbecuen, roken: lekker eten & gezelligheid en heeft altijd honger.
Ik hoop veel van anderen te leren, wellicht een keer iets samen te doen en als het mij lukt, sta ik BBQ-Fanaten met raad (en daad) bij. 
Groet Vincent.

 
Hoi Vincent,
welkom bij het Genootschap.
Er is absoluut niks mis met Weber, zijn prima BBQ's en Weber heeft tot nu toe ook nog eens een perfecte service.
Sous vide is hier een absolute NO GO, is geen BBQ, ook al raakt het vlees het rooster van de BBQ is het nog steeds geen BBQ.
Daar zijn vast andere forums voor.
Hetzelfde geldt overigens voor het voorkoken van spare ribs.

 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Welkom!
 
Van harte welkom Vincent!
Weber is gewoon een goede BBQ merk, heb al heel wat jaren plezier van mijn webers. En zoals gezegd, werkelijk top service.
 
Welkom hier Vincent  :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan