BasBQ
Beef en Steak

Grill guru large of grizzly grills large

Faulky

Tondelzoeker
Berichten
4
Hallo allemaal,

Ik heb mij nu een jaartje vermaakt met de grill guru compact en dat is mij zeer goed bevallen, nu heb ik deze verkocht en wil ik een grote kamado gaan kopen. Mijn budget is €600 en ben nu a aan het twijfelen tussen de volgende bbq's:
- grill guru large in het blauw bij de hornbach, deze kost €550 ,maar het is mij niet duidelijk of hier een platesetter, hoes en aspook bij zit.
- grill guru large original in het grijs , deze kost €599 en is helemaal compleet
- Grizzly grills large bij de Welkoop voor €639 in de aanbieding, hier kan ik nog een korting van ongeveer €47 op krijgen , dus dan komt hij op €592. Hier zit alles op en aan zoals , divide and conquer, 2 halve platesetter, kolenmand, chipfeeder en aspook, alleen zit er geen hoes bij.

Ik ben benieuwd naar jullie mening en of jullie ervaring hebben met de Grizzly grills, dit merk was mij eigenlijk niet bekend , maar vind het wel een zeer complete bbq voor niet al te veel geld.
 
Zover ik weet en heb kunnen zien zijn de guru en de grizzly identieke kamados. Beiden ook van dezelfde importeur. 200fahrenheit. (Bastard) Maar de grizzly is wat uitgebreider. Heeft ook een betere afdichting tussen de helften. Ik heb ze beiden bekeken en ben voor de grizzly gegaan.
De blauwe guru van de hornbach is zover ik weet kaal geleverd en de original van de hornbach is al 1.5 maand niet te bestellen daar(zo kan ik ook een aanbieding neerzetten...) Als jij er nog extra korting op de grizzly kan krijgen dan zou ik er niet heel lang over na gaan denken. Of gewoon niet over nadenken :). Het divide en conquer systeem en de kolenmand kost je al gauw een 150 euro extra als je het achteraf moet aanschaffen. Een hoesje kan je altijd nog halen.
 
Ja idd via cashbackxl kun je 9% van het aankoopbedrag(ex btw) terug ontvangen.
 
dank jullie wel, ik wist nieteens dat dit bestond haha. maar meteen een tondeuze besteld voor me corona kapsel :)
 
Bedankt voor het meedenken .....heb vandaag de grizzly grills besteld, vooral omdat deze wat rijker uitgerust is dan de grill guru.
 
Terug
Bovenaan Onderaan