BasBQ
Beef en Steak

Graag stel ik mij aan u voor..........

R

Robbiev

Gast
Goedenavond BBQ-ers,

Ik ben Rob en kom uit het hartje van de mooie Betuwe.
Mijn hobby's zijn, bbq-en, grillen en buiten koken ;)

Al jaren besmet met het bbq virus, maar pas sinds het laatste jaar bezig met het echte werk, en dat is een fijne verslaving kan ik u melden.
Gek op laag en traag, met name de Pulled Pork is 1 van mn favorieten, wat een openbaring toen ik daar voor het eerst mee in aanraking kwam zeg!

Heb echter een afwijking ten opzichte van de meeste leden hier, en hoop niet dat ik vloek in de kerk......maar ik ben een gasser  B-)
en dan een kogelgasser, ik heb een Outdoorchef verslaving, en doe dus alles op mijn 4 outdoorchef gaskogels welke vari?ren vsn de 42 cm citygrill tot mijn 57 cm Venetia.

Hoor graag of ik als gasser door de ballotage kom hier, en zo ja, dan hoop ik hier veel te kunnen leren en opdoen, en wellicht nog eens wat toe te voegen aan dit mooie forum.

Groeten,

Robbiev oftewel Rob

 
Van harte welkom hier Rob!!
 
Welkom hier Rob! Ik ben ook ooit begonnen met een citygrill van Outdoor Chef, heerlijke Q hoor!
Op welke temperatuur doe jij dan je PP en is dat goed te doen op gas dan?
 
Welkom! De ODC kogel is een hele fijne gasser. Heb er heel wat uurtjes achter gestaan :)
 
hoi Rob,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Rob,

Van harte welkom bij het Genootschap! En de ervaring leert dat die gasser er op termijn vanzelf uit gaat :D
 
Hoi Rob,

Ach we zijn hier niet zo krampachtig dat een gasser niet welkom is hoor, uiteindelijk bepaal jij zelf wat je wilt toch!
Owja, en welkom bij het Genootschap!!!
 
Welkom, ik denk dat velen op gas zijn begonnen. Waaronder ikzelf ook.
 
Hoi Rob, Welkom hier
 
Proficiat met je aanmelding
 
Gas, kool, wat maakt 't uit, zolang je er maar mooie dingen mee maakt. 
Hier rookt ook af en toe een ODC. Maar dan wel op kolen ;D
Welkom in ieder geval!
 
Terug
Bovenaan Onderaan