Een tijdje terug vroeg Poetsertje of er interesse was in gietijzeren roosters voor de WGA. Nu had ik het laatste setje van Hugo van True2BBQ gekocht voor Frits, die doet altijd een hoop voor mij, het forum en het team, dus kon ik eens iets terug doen. Dus ik had er zelf nog geen ??n, dus ingeschreven op de actie.
Poetsertje heeft die roosters besteld en tot mijn grote verrassing kreeg ik die van mij van hem voor alle werkzaamheden hier met het forum! Onwijs leuk natuurlijk en nogmaals hartstikke bedankt!
De roosters zijn niet passend, dus je moet er even met de haakse slijper op los om ze passend te maken voor de WGA. Het was nog steeds lekker weer dus dat heb ik vandaag maar even gedaan. Passende maatregelen genomen, oorbescherming, veiligheidsbril en gaan.
Ze zijn dus samen net te groot.
Afgetaped om makkelijker langs te kunnen slijpen.
En passend.
Dat gietijzer lijkt wel boter zo zacht met slijpen
WGA staat nu aan, ik heb eerst de roosters afgebrand en ze zijn nu aan hun derde laagje crisco bezig. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat ze gaan roesten.
Poetsertje heeft die roosters besteld en tot mijn grote verrassing kreeg ik die van mij van hem voor alle werkzaamheden hier met het forum! Onwijs leuk natuurlijk en nogmaals hartstikke bedankt!
De roosters zijn niet passend, dus je moet er even met de haakse slijper op los om ze passend te maken voor de WGA. Het was nog steeds lekker weer dus dat heb ik vandaag maar even gedaan. Passende maatregelen genomen, oorbescherming, veiligheidsbril en gaan.

Ze zijn dus samen net te groot.

Afgetaped om makkelijker langs te kunnen slijpen.

En passend.

Dat gietijzer lijkt wel boter zo zacht met slijpen