Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
want????structor zei:Zou je niet eerst je onderschrift aanpassen ;D
ik had al zo`n vermoedden dat ik het niet met 1 boek zou redden,dus alle opties zijn welkom.noskos zei:Heb het berichtje even verplaatst, de Boekenplank is alleen voor boekrecensies
Een compleet boek over roken.... pffft. Ik denk niet dat je dat gaat vinden. En dan ook nog warm en koud. "Echt" barbecue?n, dus zo rond de 107?C is ook nog warm roken dus dan heb je zo'n groot spectrum te pakken dat je daar niet een compleet werk van vindt. Charcuterie geeft een deel koud en warm roken maar ook weer drogen e.d. zonder dat het ook maar iets van rook of vuur heeft gezien. Een hoop van de barbecueboeken gaan alleen over warm roken en niet over koud roken.
thanx! enige ervaring met dit boek??Vuurvlieg zei:of deze :http://www.amazon.co.uk/dp/B007BLO6SS/ref=rdr_kindle_ext_tmb
...maar ik rook niet!!@tmmf zei:want????structor zei:Zou je niet eerst je onderschrift aanpassen ;D
tanx!noskos zei:Charcuterie is inderdaad een mooi boek daarvoor. Maar een hoop daaruit is ook over preserveren, droge worst e.d. Pekelen zijn eigenlijk vaste regels voor, zoveel zout op zoveel water en dan een bepaalde hoeveelheid zoetstof erbij. Ik zal dat weleens opzoeken want er blijven toch regelmatig vragen overkomen.