BasBQ
Beef en Steak

Gezamenlijke inkoop van kokosbriketten.

 
 

JJD-GRILL

Kooltjesharker
Berichten
131
Na mijn laatste goedkope/slechte briketten ervaring ben ik wat om me heen aan het kijken naar goede briketten. Heb nu een paar doosjes kokosbriketten gehad en ben van mening dat deze voor mij erg geschikt zijn. Nu hebben we hier in het dorp geen verkopers van kokosbriketten en erg regelmatig kom ik ook niet op plaatsen of bij winkels waar ze dit wel hebben. Nu vroeg ik me af of er in het noorden van het land (Friesland/Groningen) ook winkels zijn waar we als forum inkoopafspraken mee hebben en/of er ook noorderlingen zijn die zin hebben in het aankopen van een grotere hoeveelheid kokosbriketten zodat we misschien een leuke korting kunnen krijgen. Kortom hoe kunnen we tegen een aantrekkelijke prijs (zodat we meer en beter vlees op de Q kunnen gooien) aan goede kokosbriketten komen?
 
hier kom elke dag wel een trycycle langs volgepropt met zakken houtskool
van 50 liter is altijd verschillend ene keer perfect andere keer klote
maar dat is het aanbod hier in de filippijnen je koopt wat er langskomt
meestan 200 pesos voor een zak dat is ong vier euro
en van rookhout hebben ze nooit gehoord dat moet ik zelf bij elkaar sprokkelen
bij een meubelmakerij of zo od als er bomen gekapt worden
moet ik er als de kippen bij zijn want iedereen will hout om op te koken
bbq en roken is een avontuur hier groetjes jan :)
 
En besteld... Bedankt voor de tip! Meende dat ik het forum al aardig door was geweest en heb die korting niet bewust opgeslagen. Blijkbaar heb ik alleen de mooie plaatjes van de verschillende gerechten onthouden...
 
Terug
Bovenaan Onderaan