BasBQ
Beef en Steak

Gevulde uien (met how-to-do filmpje)

 
 

hensens

Sprokkelaar
Berichten
38
Gisteren toch maar weer de BBQ op gestookt.
Ik had op de site van de BBQ-pit boys een lekker recept gezien voor gevulde uien.
Erg smakelijk, al raad ik wel aan de uien zoveel mogelijk uit te hollen, ander is de smaak van ui te overheersend.

http://youtu.be/oc_zhbK2U3A
 
Ziet er goed uit!!! Een Todo, goede tune trouwens onder het filmpje..... lekker bluesy.....
 
Lust ik ook! Lekker hoor. Weer wat inspiratie erbij! Thanx!
 
Leuk gedaan met dat filmpje. En het lijkt me een lekker gerecht om een keer te maken. Misschien een idee om het recept op de recepten pagina te plaatsen zodat de 2do knop ook aangeklikt kan worden.
 
Ow die ga ik zeker maken, denk dat manlief me dan nog liever vindt :)
 
dat ziet er heel erg smaakvol uit, heel leuk gerecht om een keer uit te gaan proberen
 
Die staan, per direct, op de lijst voor volgende week zondag!
 
Jaaa,dat filmpje heb ik ook gezien van de pit boys. Toen dacht ik ook al van maken dat spul. Was het alweer vergeten.
Bedankt,dit is voor het volgende weekend.. Ziet er lekker uit...
Ga morgen meteen even langs de Turkse winkel om van die grote Spaanse uien te kopen...
 
Jep, op de lijst!!! :D
 
Deze lijkt me lekker! Gaat op de todo! Thanks
 
mmmmh, dat ziet er goed uit! Weer een verkeerd moment om dergelijke filmpjes te kijken, zit hier zowat kwijlend achter het toetsenbord nu ;)
En als je hem inderdaad ook nog bij de recepten zou kunnen plaatsen zou helemaal mooi zijn, kan hij direct de todo op :D
 
Nice! Ben gek op uien! Deze gaan we zeker maken!
 
Ik heb vanmiddag even weer dat filmpje van de pitboys bekeken. En dan kan je zo lekker doorklikken aan de rechterkant naar een volgende. Ze hebben ook van die uienringen die ze omwikkelen met spek en dan eerst garen op de Q. Na het garen halen ze de ring door de bierbeslag en frituren ze het nog even. Ook zo lekker simpel maar echt het water loopt me in de mond bij de gedachte..
En prima voor feestje. Je kan ze eerst garen van tevoren en dan pas later even afbakken...
 
Ze liggen nu op de Q!

Mag ik je filmpje delen op mijn receptendeler op FB?

Als we ze tenminste lekker vinden maar het ruikt nu al heeerlijk!!
 
Lin zei:
Ze liggen nu op de Q!

Mag ik je filmpje delen op mijn receptendeler op FB?

Als we ze tenminste lekker vinden maar het ruikt nu al heeerlijk!!

Ja tuurlijk! waar kan ik je FB pagina vinden (of is ie verborgen?)
(Do'h! staat in je onderschrift :blush:)
 
Terug
Bovenaan Onderaan