marijn_donders
Tondelzoeker
- Berichten
- 16
Vandaag gerookte burgers gemaakt van kipgehakt. 1500g gehakt gekruid met een flinke strooi middle east rub van Van Beekum, met wat panko, peper en zout
De Bastard voorbereid indirect op 120 graden met een blokje appelhout. Burgers erop, Meater in de middelste en gaan!
Ondertussen een sausje gemaakt van Sweet Baby Rays met wat sojasaus, gochuyang, honing, geraspte gember en knoflook met wat sesamzaadjes.
De salade van @Sticky Fingers gemaakt met Mango, paprika en komkommer, die was echt heerlijk!
Burgers gelakt met de saus aan het eind
Brioche getoast, smeertje BBQ saus op het onderste broodje, blaadje Romaine, burger, kimchi en wat mayo op het bovenste broodje.
Salade en wat frietjes erbij, wat hebben we genoten! Ik ben ook echt verbaasd hoe makkelijk het is om temperatuur te beheersen op de Bastard, gaat echt prima!
De Bastard voorbereid indirect op 120 graden met een blokje appelhout. Burgers erop, Meater in de middelste en gaan!
Ondertussen een sausje gemaakt van Sweet Baby Rays met wat sojasaus, gochuyang, honing, geraspte gember en knoflook met wat sesamzaadjes.
De salade van @Sticky Fingers gemaakt met Mango, paprika en komkommer, die was echt heerlijk!
Burgers gelakt met de saus aan het eind
Brioche getoast, smeertje BBQ saus op het onderste broodje, blaadje Romaine, burger, kimchi en wat mayo op het bovenste broodje.
Salade en wat frietjes erbij, wat hebben we genoten! Ik ben ook echt verbaasd hoe makkelijk het is om temperatuur te beheersen op de Bastard, gaat echt prima!