Beef en Steak

Gerookte kipburgers Korean style

marijn_donders

Tondelzoeker
Berichten
17
Vandaag gerookte burgers gemaakt van kipgehakt. 1500g gehakt gekruid met een flinke strooi middle east rub van Van Beekum, met wat panko, peper en zout
De Bastard voorbereid indirect op 120 graden met een blokje appelhout. Burgers erop, Meater in de middelste en gaan!
Ondertussen een sausje gemaakt van Sweet Baby Rays met wat sojasaus, gochuyang, honing, geraspte gember en knoflook met wat sesamzaadjes.
De salade van @Sticky Fingers gemaakt met Mango, paprika en komkommer, die was echt heerlijk!
Burgers gelakt met de saus aan het eind
Brioche getoast, smeertje BBQ saus op het onderste broodje, blaadje Romaine, burger, kimchi en wat mayo op het bovenste broodje.
Salade en wat frietjes erbij, wat hebben we genoten! Ik ben ook echt verbaasd hoe makkelijk het is om temperatuur te beheersen op de Bastard, gaat echt prima!

137473.jpg


137474.jpg


137499.png


137500.jpg


137509.jpg


137511.jpg
 
Paar halve liters erbij zie ik, goed blijven drinken zeggen ze hè 😁. Lekker burgertje man 👌.
 
Ja we moeten de boel wel goed afblussen he! 🍻
 
Dat ziet er allemaal smakelijk uit Marijn 👌🏻

Snel maar weer eens die salde maken want die vinden we hier thuis ook super lekker🤗
 
 
Terug
Bovenaan Onderaan