BasBQ
Beef en Steak

Genaaid grillbear.nl

Albert

Tondelzoeker
Berichten
1
1681063731443.png
 
Hey Albert,

Welkom hier op het forum.

Normaal gesproken is het een goede gewoonte om jezelf even voor te stellen.

Wat is er aan de hand?
Heb wel een vermoeden maar wellicht dat je het voor andere (toekomstige) kopers uit kunt leggen.
 
Welkom, maar als je het niet erger wil maken dan zou ik je eigen rekeningnummer zwart maken.
 
Albert, fijn dat ik je rekeningnummer heb.

Wat is hiervan de bedoeling?
 
Graag je inlog gegevens even in persoonlijk bericht naar mij 😄
 
Albert, zou je zo vriendelijk willen zijn om je voor te stellen. Dit riekt naar spam.
 
Als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook.
Zijn al meerdere mensen op dit forum welke hierin getrapt zijn. Jammer.

By the way. Lees bovenstaande bijdragen van o.a. @Ewald , @Zzzjon , @Hein
 
Waarom ook? al die gegevens open en bloot hier
 
Albert heeft zich laten naaien en zal nu op elk BBQ forum daar een post over openen. Enerzijds uit frustratie, anderzijds om zoveel mogelijk mensen te waarschuwen. Gaat dit niet over hetzelfde wat een ander lid vorige week voor had?
 
Ik ben persoonlijk toch iets voorzichtiger in zulke zaken. Je moet wat mij betreft op het internet uitgaan van de slechte elementen van de samenleving. Dit geval toont ook maar weer aan dat je er makkelijk intuint.
 
Veel kun je met zo een nummer niet, buiten wat geld op storten :ROFLMAO:
Inderdaad, rekeningnummers zijn ook massaal te bemachtigen, bv iedereen met vrij beroep en handelaar waar je iets bij gekocht hebt of online besteld daar heb je de nummers van. We kunnen Albert alleen maar financieeel steunen in zijn miskoop.
 
Denk dat er nu heel veel zoekmachines aan het zoeken zijn naar de naam Albert Zuur.... ;)
 
Het vervelende is dat als je nu grillbear.nl googled op afbeeldingen het 2e plaatje wat je krijgt zijn afschrift is.

Daar kun je verder weinig mee, maar Dhr Zuur wordt zo onbedoeld voortaan met grillbear in verband gebracht.
 
Het vervelende is dat als je nu grillbear.nl googled op afbeeldingen het 2e plaatje wat je krijgt zijn afschrift is.

Daar kun je verder weinig mee, maar Dhr Zuur wordt zo onbedoeld voortaan met grillbear in verband gebracht.
indd geen slimme keuze..
Ben zuinig op je persoonlijke gegevens!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan