Beef en Steak

Gegroet!

Aussie

Sprokkelaar
Goeie dag,

Ik ben nieuw dus lijkt het me wel zo netjes om me even voor te stellen.

Mijn naam is Bruce, woonachtig in Zevenhuizen en zoals mijn Avatar al doet vermoeden heb ik de Australische nationaliteit. Het BBQ-en zit me dus in de genen en als het weer het toe laat doe ik het meerdere malen per week. Ik hanteer vanzelfsprekend een Aussie stijl, dus mijn volledige maaltijd komt van de BBQ, (veel vlees) groentes en (zoete) aardappelen, ma?s, vis, gamba?s , inktvis enz. Ik weet niet of het een scheldwoord is, maar ik hem een 4-brander gas BBQ met een gril en een plaat en vind dit erg prettig werken. Ja, het smaakt niet hetzelfde als op kolen maar het is ook zeker niet vies.
Mijn marinade was op en ik vroeg advies aan Gabor en die bracht me in contact met dit forum, vorige week de MOINK balls gemaakt en dat was heerlijk, dus ik vind het leuk om me meer te verdiepen in de Low and Slow.
Zelf ben ik (inmiddels) zeer bedreven in de klassieke Aussie burger, zal ik hier volgende keer even posten, ook de BCC al eens geprobeerd en ook het alternatief; een Kip met een (lek gestoken) citroen in het achterwerk is erg lekker. Als de tijd het toe laat (al slen 4 uur) gaat er een mooie lamsbout op, heerlijk!!

Van harte welkom hier Aussie! ;)
En ik ben nu al benieuwd naar de klassieke Aussie burger!! :P

Hoi Bruce,

Van harte welkom bij het Genootschap!
Ik verheug me nu al op BBQ gerechten van Down Under!!

Welkom vriend ;)

Welkom Bruce en veel plezier hier!!!!

Ha Bruce, welkom hier. Jij komt uit het land van mijn favoriete soap ( Neighbours). Ik ben nu ook al nieuwsgierig naar die Aussie Burger. Gezellig dat je er bent!

Welkom aussie en kom maar op met die burger ;D

hoi Bruce,
welkom bij dit edele genootschap. zo te horen heb jij ook nog een aantal lekkere recepten waar wij weer wat mee kunnen. Aan de andere kant zul je hier ook genoeg kunnen vinden om je bbq dagen god door te komen

Hartelijk dank voor alle vriendelijke welkomswoorden,
Ik zal binnenkort eens kijken of ik ergens nog wat BBQ foto's kan vinden en hier posten.

Bij de volgende Aussie burgers zal ik even een foto verslag maken, veel werk voor een burger maar zeker de moeite waard.

Leuk om binnenkort met een aantal van jullie kennis te maken, de 21ste Juni geloof ik, toch Gabor?

Welkom Bruce!

Hoi Bruce, welkom hier

Terug
Bovenaan Onderaan