BasBQ
Beef en Steak

Gegrilde Zwaardvisfilet met Tomatensalsa

 
 
 
 
 

Ewald

Administrator
Forumleiding
Berichten
5.122
Vanavond ons weekendje Nat Spul verlengd met gegrilde zwaardvisfilet en een tomatensalsa
Groente/verse kruiden en vis doen het zo goed samen het was weer voortreffelijk.
Erbij een salade van veldsla (niet op de foto's helaas) en aardappelpartjes gebakken op de Q met eendenvet

DSC_6244_zps2e48a861.jpg


DSC_6249_zps545e41c4.jpg


DSC_6250_zps64493c20.jpg


DSC_6260_zps08a8e3d9.jpg


DSC_6261_zpsdaa81914.jpg


DSC_6263_zps3294555a.jpg


DSC_6273_zps9a77d82f.jpg
 
Ceriel zei:
Jullie hebben weer lekker gegeten!

Je moest eens weten, dit weekend was helemaal  sterren waardig.
Hier kan geen restaurant aan tippen, en zo moeilijk is het niet.
Verse ingredi?nten van goede kwaliteit is het allerbelangrijkste!
 
Dat ziet er weer prachtig uit (net als de rest van jullie "natte" weekend).
Ik geloof meteen dat dat goed gesmaakt heeft!

Naar mijn mening het lekkerste stuk vis wat er is  :D
 
ThaReaper zei:
Dat ziet er weer prachtig uit (net als de rest van jullie "natte" weekend).
Ik geloof meteen dat dat goed gesmaakt heeft!

Naar mijn mening het lekkerste stuk vis wat er is  :D
Zwaardvis is erg lekker maar mijn favo's biljven Tarbot, Tong en Griet..........oke Zwaardvis sluit dit rijtje, of niet ,want snoekbaars is ook erg lekker.
Moeilijk, het belangrijkste aan vis is dat het kakelvers moet zijn.
Dat is waarschijnlijk de reden van velen dat ze  vis niet lekker vinden, nooit een goed bereide verse vis geproefd.

ik denk nu aan een van der Valk Restaurant waar ze niet verse zalm langzaam aan het ontleden zijn, die lucht al YAK
 
Haha ja ik ken het probleem, ik heb gelukkig tot nu toe veel geluk gehad met de restaurants waar ik vis heb besteld.

Tarbot en Snoekbaars zijn inderdaad ook heerlijke visjes, Griet moet ik binnenkort eens gaan halen dan als ik dat hoor (heb hem nog niet op).
Ik heb hier gelukkig ook een goeie visboer zitten, maar toch wil ik nog een keer bij de Macro o.i.d. gaan winkelen vanwege het assortiment :p
Hier houd het toch al snel op bij de populaire vissoorten en bestellen doet ie helaas niet voor 1 of 2 visjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan