Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was mijn vraag ook een beetje, heb je onverdunde azijn gebruikt ?Camiel zei:mooi resultaat, waarom heb je de schimmel er niet afgewassen met wat water en colorozozout?
Ceriel zei:Mooie kleur! Ben je nu wel of niet tevreden? maw, gaat het herhaald worden?
Camiel zei:mooi resultaat, waarom heb je de schimmel er niet afgewassen met wat water en colorozozout?
BertM zei:Was mijn vraag ook een beetje, heb je onverdunde azijn gebruikt ?Camiel zei:mooi resultaat, waarom heb je de schimmel er niet afgewassen met wat water en colorozozout?
Meestal pas ik een mengsel van azijn en water en veeg het met een doekje weg. Als je onverdunde azijn hebt gebruikt verklaard wel waarom je schimmel niet is terug gekomen
Zijn toch behoorlijke plekken wat de schimmel opzat. Ik had het persoonlijk eerder behandeld.
Camiel zei:Ikzelf hou een mengsel van 100gr colorozo zout op 1 liter water aan. Even doorkoken en af laten koelen. Met een borsteltje (afwaskwast) borstel je het zo schoon.