Ik heb vorig jaar gespeeld met de barbcook rookoven, en het beviel me prima.
( altijd al een gezonde obsessie met eten en maken gehad
)
Na ettelijke keren vis, kip en die zaken erop gedaan te hebben, was ??n ding me niet helemaal 'goed' bevallen.
Het opstoken van dat apparaat is alles of niets, luchtregeling en brandstof toevoegen was onhandig, alsmede de rookmedia ( snippers, chunck of mot )
Binnenkort komt dan mijn spaarvarken weer, om geslacht te worden, en 'toevallig' bij het begin van de lente/zomer ....
Ik ga (eindelijk) een echte BBQ aanschaffen, de weber 57
( ik twijfel nog een beetje tussen de one-touch, of de One-Touch premium - zit daar werkelijk zoveel verschil in ? )
Nu wil ik dit erbij nemen voor mijn rook-avonturen
Een Weber smokerbox.
Kan dit rechtstreeks op de kolen, of moet het 'ernaast' ?
Ik zie op youtube wel filmpjes, maar dat zijn meestal gasbbq's en zetten ze het op de branders erbij.
Of is een aluminium zelfmaak pakje handiger ?
( altijd al een gezonde obsessie met eten en maken gehad

Na ettelijke keren vis, kip en die zaken erop gedaan te hebben, was ??n ding me niet helemaal 'goed' bevallen.
Het opstoken van dat apparaat is alles of niets, luchtregeling en brandstof toevoegen was onhandig, alsmede de rookmedia ( snippers, chunck of mot )
Binnenkort komt dan mijn spaarvarken weer, om geslacht te worden, en 'toevallig' bij het begin van de lente/zomer ....
Ik ga (eindelijk) een echte BBQ aanschaffen, de weber 57
( ik twijfel nog een beetje tussen de one-touch, of de One-Touch premium - zit daar werkelijk zoveel verschil in ? )
Nu wil ik dit erbij nemen voor mijn rook-avonturen

Een Weber smokerbox.
Kan dit rechtstreeks op de kolen, of moet het 'ernaast' ?
Ik zie op youtube wel filmpjes, maar dat zijn meestal gasbbq's en zetten ze het op de branders erbij.
Of is een aluminium zelfmaak pakje handiger ?