BasBQ
Beef en Steak

Gasket modification kit WSM47

Boldeagle zei:
Ik vind het er nogal krap uitzien, Past je stekker hier dan doorheen Mijn probes zelf hebben een hoek van 90 graden dus deze krijg ik er nooit doorheen. Mijn stekkers lijken me te dik voor de doorvoer zoals ik deze nu zie, of zie ik het nu helemaal verkeerd lees gezichtsbedrog ?

De probes van BBQ Guru passen er zeker doorheen maar die van Maverick geloof ik weer niet
 
Hugo zei:
Boldeagle zei:
Ik vind het er nogal krap uitzien, Past je stekker hier dan doorheen Mijn probes zelf hebben een hoek van 90 graden dus deze krijg ik er nooit doorheen. Mijn stekkers lijken me te dik voor de doorvoer zoals ik deze nu zie, of zie ik het nu helemaal verkeerd lees gezichtsbedrog ?

De probes van BBQ Guru passen er zeker doorheen maar die van Maverick geloof ik weer niet

De probes of de aansluitstekkers ?
 
De probes van Guru en Ikea passen er prima door, hebben allebei een hoek van 90 graden. Maverick kan problemen geven, lag geloof ik aan het samengeknepen staal aan uiteinde
 
De stekker past er sowieso niet door heen, je gaat er met de probe door.
 
Frits zei:
De probes van Guru en Ikea passen er prima door, hebben allebei een hoek van 90 graden. Maverick kan problemen geven, lag geloof ik aan het samengeknepen staal aan uiteinde

Ik heb het platgeknepen stukje een beet je gevormd met een tang en gaat er nu goed doorheen.
 
Mike v R zei:
Frits zei:
De probes van Guru en Ikea passen er prima door, hebben allebei een hoek van 90 graden. Maverick kan problemen geven, lag geloof ik aan het samengeknepen staal aan uiteinde

Ik heb het platgeknepen stukje een beet je gevormd met een tang en gaat er nu goed doorheen.

ET-732 probe
 
Blokker thermometer past ook prima. :)
 
Ik heb inmiddels via een PM vernomen dat mijn af te halen WSM47 reeds voorzien is van de wat grotere doorvoerbusjes, dus dit vraagteken is nu een uitroepteken: yes, de ET-732 probes passen er probleemloos door heen!  8)
 
sjdehaan zei:
Mike v R zei:
Ik heb het platgeknepen stukje een beet je gevormd met een tang en gaat er nu goed doorheen.

Ik heb ook geprobeerd om dat platte stukje wat bij te buigen, maar ik krijg er geen mm bewegen in. Ben benieuwd hoe je dat gedaan hebt.

Ik heb er een waterpomptang op gezet en zachtje ingeknepen.
 
Ik heb vanavond bij Canjun Bandit toch ook nog het RVS deurtje voor de WSM47besteld, niet dat het perse nodig is, maar dat is met die RVS wel een mooie strakke en degelijke afwerking (ik las op blog van Noskos dat hij ook om die reden deze vervangen heeft destijds).
Kosten: USD 22,00 en een collega uit USA brengt hem mee in zijn koffer binnenkort.  (voor de grap had ik een levering naar NL gesimuleerd, dat waren shipping costs van USD 220,00 .....LOL)
 
RedFox zei:
Kosten: USD 22,00 en een collega uit USA brengt hem mee in zijn koffer binnenkort.  (voor de grap had ik een levering naar NL gesimuleerd, dat waren shipping costs van USD 220,00 .....LOL)
Haha dat is best al een stevig verschil!
 
Ik heb hem wel wel in de us besteld maar 222 dollar klopt niet hoor, ze hadden ook nog wat andere dingetjes voor mij besteld dus kon het in een vracht. Ik dacht dat ik rond de 30 euro kwijt was aan de kosten.
Je Jan ze gewoon een mailtje sturen en dan rekenen ze alles voor je uit.
 
Ik wilde van de week iets bestellen bij Myron Mixon, toen berekende de site 76 dollar verzendkosten...
 
Da's niet zoveel toch Gerard, voor zo'n smoker ;)
 
als dat de verzendkosten waren dan had ik m al besteld :p
 
Borderlinx ziet er wel gaaf uit. Dat zou wel werken denk ik :)
 
Ik heb er al een aantal jaren een account... Maar nog nooit gebruik van gemaakt tot nu toe :D
Maar dat komt meer omdat ik de laatste jaren niet echt een bestelling vanuit de US heb gehad, veel electronica komt nu rechtsstreeks vanuit China ;)
 
RedFox zei:
Ik heb vanavond bij Canjun Bandit toch ook nog het RVS deurtje voor de WSM47besteld, niet dat het perse nodig is, maar dat is met die RVS wel een mooie strakke en degelijke afwerking (ik las op blog van Noskos dat hij ook om die reden deze vervangen heeft destijds).
Kosten: USD 22,00 en een collega uit USA brengt hem mee in zijn koffer binnenkort.  (voor de grap had ik een levering naar NL gesimuleerd, dat waren shipping costs van USD 220,00 .....LOL)

Ik heb met Chris van Cajun Bandit gemaild en de shipping naar Den Haag was via USPS 36.77 USD..
levertijd was 6 dagen, snel dus!
 
Terug
Bovenaan Onderaan