Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bedoel je op de grens qua formaat of warmte?Adrie zei:Mijn smokertje (mini wsm mod) heeft een diameter van 36 cm en daar merk ik vaak bij dat het wel op de grens is voor grotere stukken vlees (wat grotere stukken PP, lange ribben etc) . Dus als jem staand wil gebruiken zou ik in je overweging meenemen wat je wil gaan maken...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
Formaat... Warmte gaat prima! Wat je trouwens wel vaak ziet is dan men dergelijke gasflessen omtovert tot offset smoker (dus liggend met nog een firebox eraan gelast). Maar das wel echt iets anders dan een UDSLars zei:Bedoel je op de grens qua formaat of warmte?Adrie zei:Mijn smokertje (mini wsm mod) heeft een diameter van 36 cm en daar merk ik vaak bij dat het wel op de grens is voor grotere stukken vlees (wat grotere stukken PP, lange ribben etc) . Dus als jem staand wil gebruiken zou ik in je overweging meenemen wat je wil gaan maken...
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
tijdje met kraan open laten staan, dan kan er niks meer inzitten.
Met slijpen ook kraantje open, of beter er helemaal afhalen zodat er geen druk meer op staat.
Dan zit er nog gas in!
Haal de kraan eraf en zet hem eerst eens vol met water, dan is echt al het gas er pas uit.
Er blijft dan vaak nog een laagje olie/dieselachtig spul achter op de bodem.
Slijp dan een stukje waar je slijpen moet en laat het overtollige water er eerst uitlopen.
Laat een laag water op de bodem staan tijdens het slijpen.
Zo doe ik het als ik weer eeens een nieuwe gasoven maak.