BasBQ
Beef en Steak

Fusion: Mini volkorentortila´s met varkenshaaspuntjes en gomasio

 
 
 

Grimlord

Gemarineerd
Berichten
1.412
Varkenshaas van Belgisch Piétrain varken, fijn versneden en gemarineerd met sojasaus, olijfolie en op smaak gebracht met gevijzelde knoflook en gember en wat honing en dit een aantal uren laten marineren..
20210611_081111.jpg


Komkommer door de mandoline gehaald en gemarineerd in witte wijnazijn met wat suiker en zout voor een mooi zoetzuur effect.
20210611_082953.jpg


Verder nog wat snijwerk aan spitskool, rode paprika en groene peper voor wat pit.
20210611_113407.jpg


De paprika en de spitskool en de helft van de groene peper in de skillet gemikt en in wat olijfolie aangestoofd.
20210611_121710.jpg

Vervolgens het vlees in de skillet gebakken, kwam nog vrij veel vocht uit.
20210611_124234.jpg


Dan werd het tijd om de tortilla´s ff snel op te warmen (daar heb ik geen foto van).

Een beetje aangestoofde groeten op de tortilla´s, wat stukjes varkenshaas, paar schijfjes zoetzure komkommer, nog wat groene peper over strooien en wat gomasio.
20210611_125605.jpg


Het was stil aan tafel. Een mooie rooksmaak in de aangestoofde groenten, het gemarineerde vlees was echt een smaakbommetje, het frisse van de komkommer en dan nog een zout&sesam toets van de gomasio.
 
Bravo, prachtig gerechtje!
 
Lekkere variatie in de fusie tussen gerechten en keukens, had graag ff willen bijten....
 
Mooi werk, wordt ik gewoon vrolijk van.
 
Krijg hier een hoop inspiratie van. Ziet er heerlijk uit. Dank je.
 
Fantastisch. Ziet er goed uit zeg
Had graag geproefd
 
Je hebt er werk van gemaakt. Had graag geproefd
 
Wat een mooie smaken bij elkaar zeg! Ik krijg er trek van!
 
Ziet er goed uit. Mooi gerecht. Lekker al die smaken samen brengen. Mooi verlag en Fijne plaatjes er bij. Heb je mooi gedaan.
Succes met de fotowedstrijd
 
Ziet er goed uit. Mooi gerecht. Lekker al die smaken samen brengen. Mooi verlag en Fijne plaatjes er bij. Heb je mooi gedaan.
Succes met de fotowedstrijd
Soms zitten er verrassend lekkere gerechten in die Hello Fresh, dit paste perfect binnen de opdracht en de combinatie van smaken was fantastisch. Indien ik dit gerecht nog eens zie opduiken bij Hello Fresh zal het zeker in mijn volgende box belanden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan