BasBQ
Beef en Steak

Frits & Dennis eating their way to the Jack!

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Na een hobbelige vlucht netjes op tijd aangekomen in Atlanta. Daar hebben we de huurauto opgepikt en zijn richting Bessemer, Alabama gereden om daar Bob Sykes te bezoeken, onze eerste echte BBQ Joint op deze reis.

Bob Sykes BarB-Q is een oud barbecuerestaurant dat al sinds 1957 bestaat. Op deze locatie zitten ze al sinds 1968.
De zaak heeft een mooi oud neon bord, altijd leuk en een open pit waar je vanuit de zaak het vlees kunt bewonderen. Er is geen bediening, je bestelt gewoon aan de balie en als je nummer klaar is dan kun je het daar weer ophalen. Iets dat vrij normaal is bij BBQ resataurants.

Wij namen een pork en ribs combo met als sides black eyed peas (special van de dag), baked beans en we kregen er 2 stuks Texas toast bij.

De pork was zo een beetje aan de droge kant, maar met saus was het wel ok. Niet de beste die ik ooit in een restaurant heb gegeten maar zeker niet de slechtste. De ribs waren erg lekker, hadden een subtiele rooksmaak en een soort bark aan de buitenkant,  heel ongewoon qua textuur. De bijgerechten waren ok, maar niets bijzonders.

bobsykes-3.jpg


bobsykes-1.jpg


bobsykes-2.jpg


bobsykes-4.jpg
 
En dan nog wat foto's van dingen die we tegenkwamen....

De Memphis BBQ Burger van Hardee's moesten we natuurlijk even testen onderweg ;) Pulled Pork, Burger, Cheddar, gebakken uitjes... yummie!
day1-1.jpg


En dan "zomaar" wat dingen die we bij de Walmart zagen... Let vooral ook op de prijzen hier.
day1-2.jpg


day1-3.jpg


day1-4.jpg


day1-5.jpg


day1-6.jpg
 
Het Ziet er allemaal goed uit,en ik geloof dat daar ook alles te krijgen is.

Veel plezier nog,en blijven posten hoor.
 
leuke foto's. die prijzen hoef je er niet meer bij te zetten, worden we hier alleen maar verdrietig van haha.
dank voor het delen
 
Weer eens wat anders als onze broodjes bapao.
 
Die Memphis BBQBurger lijkt me wel wat, neem je er een voor me mee? ;)
 
heimwee... zucht... volgens mij vermaken jullie je wel! ;)
 
De Memphis BBQ Burger van Hardee's moesten we natuurlijk even testen onderweg ;) Pulled Pork, Burger, Cheddar, gebakken uitjes... yummie!

Inderdaad yummie!  Graag zou ik me hieraan bezondigen;dan maar een pilletje meer.
 
Die burger ziet er lekker uit zeg!! Hmm, ik krijg trek van al dat lekkers!
 
Leuke foto's, ik zou zeggen keep us posted! Maar geen foto's van prijzen aub, ik word er zoooo verdrietug van  :'(
 
Veel van mijn foto's zijn dubbele die ga ik niet posten. De inrichting bij Bob Sykes was mooi, leuke diner met veel oude foto's.

9aquraze.jpg


Vandaag dag twee van barbecue studie reis waarbij zeker Big Bob Gibson aan de beurt komt.

We bestellen alle porties Small, dat noemen ze in Nederland gewoon groot.
Je kan bij BBQ toko's vaak combo's bestellen met van alles wat. Daar kan je met z'n twee?n goed van eten.


 
Frits zei:
We bestellen alle porties Small, dat noemen ze in Nederland gewoon groot.
Je kan bij BBQ toko's vaak combo's bestellen met van alles wat. Daar kan je met z'n twee?n goed van eten.

Straks staan we daar ook bekend als "die zuinige hollanders".
Dus gewoon XXL.
Lijnen kan in 2013 wel weer ;)
 
Allereerst eet smakelijk :D. Ik zie inmiddels al redelijk geel en groen van jaloezie, geweldige reis en dat al na ruim een dag.
Geplaatst door: Bert
? Gepost op: Vandaag om 13:38:33 ?Voeg citaat toe

Citaat van: Frits op Vandaag om 12:19:37

We bestellen alle porties Small, dat noemen ze in Nederland gewoon groot.
Je kan bij BBQ toko's vaak combo's bestellen met van alles wat. Daar kan je met z'n twee?n goed van eten.


Straks staan we daar ook bekend als "die zuinige hollanders".
Dus gewoon XXL.
Lijnen kan in 2013 wel weer

Een xxl bestellen kan wel, maar je krijgt het gewoon niet op ;) Daar heb je minstens een maand training voor nodig ;D
Geniet ervan and keep us posted  ;)
 
Ik moet zeggen dat ik altijd een beetje misselijk word van het aanzicht van die enorme porties, dat is niet voor mij, brrrr.
 
Leuk dat jullie ons mee laten delen. Geniet er lekker verder van!
 
Dominique zei:
Ik moet zeggen dat ik altijd een beetje misselijk word van het aanzicht van die enorme porties, dat is niet voor mij, brrrr.

Die mening deel ik ook. Ik prefereer kwaliteit boven kwantiteit. En ik moet zeggen, baked beans zijn ook niet helemaal mijn smaak.
 
Geweldig, om de foto's te zien, en jullie belevenissen te lezen mannen.
Ga zo door  :)

Mac
 
En na twee broodjes PP en de bacon sundae wacht straks de Chicken in White Sauce van Big Bob Gibson

agamadud.jpg


3ypu2y6u.jpg


eva7y4ar.jpg


 
Bacon sundae.... Is het lekker? Het lijkt me nou niet iets wat ik snel zou bestellen....
 
Terug
Bovenaan Onderaan