BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd mei 2013

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.052
Het thema van deze maand is: ?Het BBQ seizoen is weer begonnen, maak je beste topper van toen?  en is gekozen door de winnaar van de april fotowedstrijd, Nosmo.

Het ?BBQ seizoen? is weer begonnen, dus wordt je ineens weer doodgegooid met speciaal BBQ vlees en andere zooi die de normale mensen op de grill gooien in als het weer goed is. Nu zijn wij natuurlijk allemaal zo begonnen en hebben we waarschijnlijk ook best wel lekkere dingen gemaakt in de tijd voordat we het genootschap ontdekten.

Probeer het wel eetbaar te houden h?, als je topper van toen ?verkoolde drumsticks met een roze binnenkant? was(favoriet van mijn vader), laat het dan maar zitten. ;)


Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 mei, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. <====== Nieuwe regel!!!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren ;) )

En de winnaar mag zich verheugen op een Jack Daniels EZ Marinader. Een kant en klare zak met marinade waar je alleen maar een tijdje je vlees in hoeft te stoppen. Deze wordt zoals gewoonlijk ter beschikking gesteld door Martijn van Vuur en Rook. Bedankt hiervoor!!

vuurrook.jpg


 
Wat dacht je: ik leg de lat gelijk wat hoger?  ;)

Ziet er goed uit!
 
DutchCraftBeer zei:
Wat dacht je: ik leg de lat gelijk wat hoger?  ;)

Ziet er goed uit!

ik hoop ooit een keer te winnen :)
 
Zo hey!! en wat moet ik nu?? :(
Dit wordt weer een wedstrijd van jewelste!! ;D
 
Goeie foto Tom.

 
Piet +2 !  ;)
 
Hier mijn topper van toen. Vroeger van die voorgegaarde dingen, later verse die mislukten. :-[
Nu!!! Heb ik het onder controle. ;D
Hier het resultaat.
20130510_183732.jpg


(De lat weer wat lager gelegd.) :p
 
De lat lager!!! Dat zijn mooie ribben!! :p
 
zien er heerlijk uit
 
En ik heb de te winnen prijs ook even aan het eerste bericht toegevoegd. Een Jack Daniels EZ Marinader ter beschikking gesteld door Vuur en Rook!
 
Mijn topper van toen "Rundvlees spiesen met bacon, ui en paprika"!

Fotowedstrijdmei2013.jpg
 
ik zie een potenti?le winnaar  ;)
 
Ik denk dat jij weer een thema moet verzinnen Nosmo!! ::)
 
Had jij de vorige keer ook niet gewonnen nosmo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan