BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd maart 2013

2013-03-29144625_zps86357e2c.jpg


Dit is mijn deelname voor deze maand.
 
lekker Sandra, gooi ze maar deze kant op  :)
 
Goed je best gedaan! Maar was het deeg wel helemaal gaar, of lijkt het door de foto nog wat rauw?
 
Dominique zei:
Goed je best gedaan! Maar was het deeg wel helemaal gaar, of lijkt het door de foto nog wat rauw?

Het deeg was wel goed gaar, maar door het vocht van de snijworst en de kaas lijkt het niet zo.
 
Mevr. Nosmo zei:
Dominique zei:
Goed je best gedaan! Maar was het deeg wel helemaal gaar, of lijkt het door de foto nog wat rauw?

Het deeg was wel goed gaar, maar door het vocht van de snijworst en de kaas lijkt het niet zo.

Ok, duidelijk. Ik dacht,  vraag het even.
 
beter een half gevuld broodje dan een lege Q!  :D
 
ik had nog een foto liggen van afgelopen haloween... het is geen culinair hoogstandje, maar was best lekker :)

IMG_5289_zps7c6d903f.jpg

 
noskos zei:
Het thema van deze maand is: Brood en is gekozen door de winnaar van de februari fotowedstrijd, Nosmo.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 31 maart, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
 
@Chtakafri: het is een leuke foto, maar (Gerard suggereert ook al zoiets  ;)  ) het moet wel deze maand gemaakt zijn, en er moet een apart draadje voor geopend worden met het hoe en wat van bereiden  :)
Hij zal dan ook niet mee gaan tellen voor de wedstrijd deze maand helaas
 
Jammer, maar regels zijn regels.. Volgende keer beter.
 
Chtakafri zei:
Jammer, maar regels zijn regels.. Volgende keer beter.

sorry, maar soms moeten we streng zijn  ;)
 
Het is overigens wel een heel gaaf gerecht, zeker voor halloween. Zou je het recept willen delen?
 
Morgen samen met de meiden maar eens een brood gaan bakken op de Q, 't kan nog net voor de wedstrijd :D
Kan je trouwens (indirect) ook gewoon gebruik maken van bakpapier?? Volgens het recept leg je het met bakpapier op het rooster en dan in de oven, en volgens mij moet dat indirect ook prima in de bbq kunnen, zolang het maar niet te dicht bij het vuur ligt.. Mijn vrouw denkt daar anders over :D
 
Gaat prima! Heb je een pizza steen? Dat scheelt een stuk!
 
Die moet hier ook nog eens komen, voordat de DPR2.0 arriveert... maar nog niet in bezit dus :)
Dan dus maar zo op het rooster, of misschien met een onderplaat van een springvorm? Al zal er toch een reden zijn dat er in het recept gezegd wordt dat het zo op het rooster gaat??
 
Kan ook op een bakplaatje. Bakpapier gaat hier ook onder mijn zuurdesems (heb nog geen pizza schep) en die stook ik op zo'n 235-240?C. Het wordt wel bruin maar verder gebeurd er niets mee.
 
een (paas)ei hoort erbij! mooi hoor Mike  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan