BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd juni 2013

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Het thema van deze maand is: ?Doe eens wat anders met rundvlees?  en is gekozen door de winnaar van de mei fotowedstrijd, Nosmo.

Iedereen maakt wel eens een lekkere sappige steak, een gehaktballetje of een kruidige hamburger, maar dat is niet de bedoeling deze keer. Er zijn veel meer dingen mogelijk met een mooi stukje koei. Dus duik in de boeken, struin het interweb af of verzin zelf iets leuks, maar maak eens iets origineels.

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30 juni, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt.
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren ;) )

En de winnaar mag zich verheugen op een bus Papa Tony's barbecuekruiden. De rubs zijn samengesteld door "Papa" Tony Stone. Er zijn drie verschillende en welke je krijgt is een verrassing. Deze prijs wordt zoals gewoonlijk ter beschikking gesteld door Martijn van Vuur en Rook. Bedankt hiervoor!!

vuurrook.jpg


 
Okay, ga ik tegen de regels dit keer niet voor de mooiste foto  ???
Maar voor een schokkend gerecht ;)
 
Ik ook... Niet schokkend maar nog nooit gemaakt.
 
Ik weet ook al wat leuks. En heel origineel. ;)
 
Dit wordt een interessant maandje!
 
Jullie snappen toch wel dat ik nou juist extra mijn best ga doen h??  ;)
 
Nosmo zei:
Jullie snappen toch wel dat ik nou juist extra mijn best ga doen h??  ;)

We geven hem snel de oeuvre prijs, doen ze met alle artiesten die genoeg zendtijd hebben gehad ;D
 
Dominique zei:
Ik had helemaal niet op Piet gestemd ....

Wil je wel een beetje om mijn gevoelens denken Dominique, dit is nou al de tweede keer vandaag dat je mijn hart breekt. :mad:
 
Terug
Bovenaan Onderaan