BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd Februari 2020: "De Wereldse Smaken van Ottolenghi."

Bij deze mijn inzending vanuit Zuid-Frankrijk

ohjfMbY.jpg


Hier het draadje:

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=22545
 
dit wordt een moeilijke  :-/
prachtige plaatjes allemaal
 
Mag ik, gezien de korte maand, zondagavond laat cq maandag nog inleveren. Heb een heerlijk recept in gedachten, maar kan zondag pas de q aansteken.
 
McPeet zei:
Mag ik, gezien de korte maand, zondagavond laat cq maandag nog inleveren. Heb een heerlijk recept in gedachten, maar kan zondag pas de q aansteken.

Helaas dat gaat hem niet worden, als er te weinig inzendingen zouden zijn geweest hadden we de wedstrijd wel verlengd.
Aangezien er genoeg leden hun uiterste best hebben gedaan om voor de deadline hun inzending in te sturen sluit deze wedstrijd gewoon volgens het reglement.
ps. je hebt al 1 dag extra gekregen.  :D ;)

Maar dat geweldige recept dat je in gedachten hebt, willen we natuurlijk wel zien, al is het mosterd na de maaltijd, helaas ;)
 
Ewald zei:
McPeet zei:
Mag ik, gezien de korte maand, zondagavond laat cq maandag nog inleveren. Heb een heerlijk recept in gedachten, maar kan zondag pas de q aansteken.

Helaas dat gaat hem niet worden, als er te weinig inzendingen zouden zijn geweest hadden we de wedstrijd wel verlengd.
Aangezien er genoeg leden hun uiterste best hebben gedaan om voor de deadline hun inzending in te sturen sluit deze wedstrijd gewoon volgens het reglement.
ps. je hebt al 1 dag extra gekregen.  :D ;)

Maar dat geweldige recept dat je in gedachten hebt, willen we natuurlijk wel zien, al is het mosterd na de maaltijd, helaas ;)

mmmmm, jammer dit.
Dan maar proberen om mijn planning om te gooien en morgen aan de bak te gaan. En hopen dat ik de foto's voor 0.00 uur op het forum krijg.

Wordt vervolgd.....
 
Ridevi71 zei:
dit wordt een moeilijke  :-/
prachtige plaatjes allemaal

Het zijn inderdaad allemaal heerlijke gerechten/foto's maar een moeilijke keus..............nee ;)
 
Beste BBQ-Vrienden!

Vanochtend hadden we hier de mooiste dag van de maand achter in de tuin, dus wie weet komt er nog een lat-minute held om de hoek kijken straks, maar zelfs zonder verdere verrassingen ben ik heel erg blij met het grote aantal inzendingen en met name ook van de veelzijdigheid van de gerechten.

Ik vond het best spannend om Yotam Ottolenghi in de groep te gooien... het is best een behoorlijk culinair uitstapje voor de meeste barbecuers en hoewel we bijna allemaal stoere 'het hele jaar door' BBQ vriendjes en vriendinnetjes zijn, eerlijk is eerlijk, met deze harde wind en vele regen is het niet altijd zo leuk als je zou willen buiten.

Dus allemaal heel erg bedankt voor het meedoen en heb je (deze keer) niet mee gedaan, kijk naar de plaatjes, geniet daarvan en breng dan tenminste je stem uit op je favoriete foto!

Tot ons volgende maandelijkse foto-avontuur!

Groeten,
Sander
 
Sander72 zei:
Beste BBQ-Vrienden!

Vanochtend hadden we hier de mooiste dag van de maand achter in de tuin, dus wie weet komt er nog een lat-minute held om de hoek kijken straks, maar zelfs zonder verdere verrassingen ben ik heel erg blij met het grote aantal inzendingen en met name ook van de veelzijdigheid van de gerechten.

Ik vond het best spannend om Yotam Ottolenghi in de groep te gooien... het is best een behoorlijk culinair uitstapje voor de meeste barbecuers en hoewel we bijna allemaal stoere 'het hele jaar door' BBQ vriendjes en vriendinnetjes zijn, eerlijk is eerlijk, met deze harde wind en vele regen is het niet altijd zo leuk als je zou willen buiten.

Dus allemaal heel erg bedankt voor het meedoen en heb je (deze keer) niet mee gedaan, kijk naar de plaatjes, geniet daarvan en breng dan tenminste je stem uit op je favoriete foto!

Tot ons volgende maandelijkse foto-avontuur!

Groeten,
Sander
Ik heb mijn hele planning omgegooid en ben druk met je uitdaging. Er mee bezig zijn is al weer erg leuk. De eerste plaatjes zijn inmiddels geschoten en het definitieve resultaat ga ik hopelijk voor 0.00 uur posten. Maar eerst tussen de buien door naar buiten om met het heerlijke ruikende gerecht bezig te zijn.

Wordt vervolgd.....
 
McPeet zei:
Sander72 zei:
Beste BBQ-Vrienden!

Vanochtend hadden we hier de mooiste dag van de maand achter in de tuin, dus wie weet komt er nog een lat-minute held om de hoek kijken straks, maar zelfs zonder verdere verrassingen ben ik heel erg blij met het grote aantal inzendingen en met name ook van de veelzijdigheid van de gerechten.

Ik vond het best spannend om Yotam Ottolenghi in de groep te gooien... het is best een behoorlijk culinair uitstapje voor de meeste barbecuers en hoewel we bijna allemaal stoere 'het hele jaar door' BBQ vriendjes en vriendinnetjes zijn, eerlijk is eerlijk, met deze harde wind en vele regen is het niet altijd zo leuk als je zou willen buiten.

Dus allemaal heel erg bedankt voor het meedoen en heb je (deze keer) niet mee gedaan, kijk naar de plaatjes, geniet daarvan en breng dan tenminste je stem uit op je favoriete foto!

Tot ons volgende maandelijkse foto-avontuur!

Groeten,
Sander
Ik heb mijn hele planning omgegooid en ben druk met je uitdaging. Er mee bezig zijn is al weer erg leuk. De eerste plaatjes zijn inmiddels geschoten en het definitieve resultaat ga ik hopelijk voor 0.00 uur posten. Maar eerst tussen de buien door naar buiten om met het heerlijke ruikende gerecht bezig te zijn.

Wordt vervolgd.....
Dus, om 00.00u kunnen we aanschuiven?
 
McPeet zei:
Ik heb mijn hele planning omgegooid en ben druk met je uitdaging. Er mee bezig zijn is al weer erg leuk. De eerste plaatjes zijn inmiddels geschoten en het definitieve resultaat ga ik hopelijk voor 0.00 uur posten. Maar eerst tussen de buien door naar buiten om met het heerlijke ruikende gerecht bezig te zijn.

Wordt vervolgd.....

#TROTSOPMcPEET!
 
Zo, op de valreep, maar ruim binnen de tijd. B-)
Was heel leuk om te doen, dank Sander voor de uitdaging. en in het boek nopi staan nog veel meer gerechten die je makkelijk naar de Q kan vertalen.

Hier mijn inzending

eP06qP8.jpg


En hier het bewijs
http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=22552.0
 
Ik zie allemaal geweldige gerechten. Een wereld van inspiratie.
Veel succes allemaal met de wedstrijd.
 
Sander72 zei:
Beste BBQ-Vrienden!

Vanochtend hadden we hier de mooiste dag van de maand achter in de tuin, dus wie weet komt er nog een lat-minute held om de hoek kijken straks, maar zelfs zonder verdere verrassingen ben ik heel erg blij met het grote aantal inzendingen en met name ook van de veelzijdigheid van de gerechten.

Ik vond het best spannend om Yotam Ottolenghi in de groep te gooien... het is best een behoorlijk culinair uitstapje voor de meeste barbecuers en hoewel we bijna allemaal stoere 'het hele jaar door' BBQ vriendjes en vriendinnetjes zijn, eerlijk is eerlijk, met deze harde wind en vele regen is het niet altijd zo leuk als je zou willen buiten.

Dus allemaal heel erg bedankt voor het meedoen en heb je (deze keer) niet mee gedaan, kijk naar de plaatjes, geniet daarvan en breng dan tenminste je stem uit op je favoriete foto!

Tot ons volgende maandelijkse foto-avontuur!

Groeten,
Sander
Bedankt voor het gave onderwerp Sander. Ik vond het juist erg leuk dat het wat meer was dan het traditionele stukje vlees. Wat mij betreft gaan bbqen en culinair net zo goed hand in hand!

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

 
Terug
Bovenaan Onderaan