BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd augustus 2012

aiaiai... daar had de bedenker even naar moeten kijken ;) de lat ligt hoog en dat al op 8 augustus!
 
ja hoor..gelijk een knaller van een opening. Mooie foto zeg! ..  pff 't is nog geen 12 uur en nu al honger zeg!
 
makkie  ;D
 
Sweet :)
 
we laten ons toch niet bang maken door het "visje" van Jord?  ;)
 
ze willen hele vissen Piet  :D
en vers
 
noskos zei:
Het thema van deze maand is: Vis (en het liefst hele vis)

bla bla bla

Er staat niks over verse vis Leo. Vissticks is vis en ik ben van plan hele vissticks te gebruiken :p.

Een paar mooie grillmarks, citroentje en een plukkie sla erbij en klaar is Nosmo ;)
 
Nosmo zei:
noskos zei:
Het thema van deze maand is: Vis (en het liefst hele vis)

bla bla bla

Er staat niks over verse vis Leo. Vissticks is vis en ik ben van plan hele vissticks te gebruiken :p.

Een paar mooie grillmarks, citroentje en een plukkie sla erbij en klaar is Nosmo ;)

Sorry Piet, je hebt gelijk.
Verkeerd gelezen  ;)
 
Mevr. Nosmo heeft bepaald dat het euroshopper wordt ,onder het mom van; "die barbecue onzin van jou kost al duur genoeg"!
 
kan jij vast wel iets mee, en ook hele mooie foto's van maken
 
Ik vind het al heel erg verdacht dat je daarop hebt gezocht!
 
hoe kom je in godsnaam op zo'n site Nosmo??
vissticks op de Q?????????????
Ben verbaasd mar ga het denk ik wel proberen.
 
Wat een goed idee Piet! Ik had het niet beter kunnen verzinnen! ( ik slijm even, heb een gasWGA in de bestelling staan).
Wat ben jij ook een mafketel. Je moet er maar opkomen, en dan nog op smul zoeken ook....;)
 
Lerxst zei:
Jord mag niet meer mee doen !  :( :( :( :( :( :(

Haha, ik heb nog nooit gewonnen hoor, maar deze inzending kon ik niet laten, ik zag het thema en dacht hoppa :)

Maarre ik verwacht na dit weekeinde nog wel wat concurrentie jongens, aan het weer zal het niet liggen, kom maar door met die foto's :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan