BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd april 2013

 
 
 
 

Frits

Administrator
Forumleiding
Berichten
20.052
Het thema van deze maand is: Snacks en is gekozen door de winnaar van de maart fotowedstrijd, Moi ;).

Regels:
- Wedstrijd loopt tot en met 30 april, middernacht.
- De foto moet deze maand door jezelf zijn gemaakt en het gerecht moet van de barbecue komen.
- Foto niet geshopt in wat voor manier dan ook. Dit geldt ook voor filters van iPhone, Android etc. Apps!
- Je laat in een apart draadje zien hoe je het gerecht hebt gemaakt. <====== Nieuwe regel!!!
- Winnaar wordt bepaald door een Poll.
- E?n foto per deelnemer.
- De foto van de winnaar komt in de Hall of Fame.
- De winnaar mag het onderwerp voor de volgende wedstrijd bepalen.
- Over de uitslag mag gecorrespondeerd worden. (Niet dat we luisteren  )

vuurrook.jpg

Ook deze maand is er weer een prijs te winnen die door Martijn van Vuur en Rook ter beschikking wordt gesteld, deze maand is dat een bus Blues Hog rub.

rub-blueshog-1-399x600.jpg
 
Dit is een leuk thema Frits, heel breed scala mogelijk!
 
Mooi thema Frits, weet alleen niet of ik gelegenheid heb om mee te doen. Ben na het weekend niet veel meer thuis deze maand!
 
Dat is jammer Piet, gelukkig kan Sandra de eer hoog houden.
 
En de prijs is ook bekend!
Leuk onderwerp Frits, daar moeten we iets mee kunnen denk ik :D
 
Nieuwe uitdaging we gaan er weer voor  ;D
 
BBQ68 zei:
Ik zie mw BBQ68 inmiddels al nadenken over een lekkere snack die ook nog eens leuk te fotograferen is!  :D
Ik bedenk ineens dat we twee keer kunnen inzenden. Kan ik nog iets bijverzinnen  ;D ;D
 
Mw. BBQ68 zei:
BBQ68 zei:
Ik zie mw BBQ68 inmiddels al nadenken over een lekkere snack die ook nog eens leuk te fotograferen is!  :D
Ik bedenk ineens dat we twee keer kunnen inzenden. Kan ik nog iets bijverzinnen  ;D ;D

Wel zelf de foto's maken h?! ;)
 
Frits zei:
Dat is jammer Piet, gelukkig kan Sandra de eer hoog houden.

Die zit met smart op haar kadootje te wachten, zodat ze betere foto's kan gaan maken.
Maar ik moet nog 3 weken wachten, snik snik.
 
Sandra ik heb al een keer gewonnen met een Iphone foto, dus de camera is handig maar zegt lang niet alles ;)
 
toen ik nog jong was zei ik altijd dat Joop Zoetemelk op mijn fiets harder kan rijden dan ik op de zijne....zo is het met fotograferen ook...het inzicht, de compositie etc etc....en uiteindelijk ook met onze Q's by the way!  :D
 
Frits zei:
Sandra ik heb al een keer gewonnen met een Iphone foto, dus de camera is handig maar zegt lang niet alles ;)

Dat weet ik ook wel hoor. Maar ik denk dat jouw iphone camera al 50 keer beter is dan mijn cameraatje.
Zelfs mijn telefoon is 100 keer beter.
Maar het was een fijn cameraatje hoor.
Ik moet zelf ook even kijken of ik het wel red om wat te maken hoor.
Ben sinds gisteren weer aan het werk en moet dus ook in de weekenden.
Op dit moment ben ik te dwarsaf van werk om ook maan aan de bbq te denken.
Ben blij dat Ian groot genoeg is om eten te maken.
 
Big-T zei:
en als je toch een nieuwe camera wil: http://link.marktplaats.nl/663714899

Er moet toch echt heel wat gebeuren voordat er bij ons thuis een c***n aangeschaft wordt :mad:

En Mevr. N. is niet op zoek naar een DSLR want ze kan de mijne gewoon pakken als ze dat wilt. Ze is opzoek naar een kwalitatief goede compact camera, liefst eentje waar je ook RAW mee kan schieten.
 
laat een 50D dat toevallig kunnen ;)
 
Moesten we hier geen foto's plaatsen of zo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan