BasBQ
Beef en Steak

Fotowedstrijd april 2013

El Fumarole zei:
Ok! Dat is er dus een voor op mijn to do list:)

pas hiervoor op, zeer verslavend ;)
 
Ook maar even een gooi doen ;D

De korean bulgogi skewers,

DSC01976_zps54d3841e.jpg


Greetz Marco
 
750 gram rundergehakt
100 gram geraspte kaas
1 losgeklopt ei
100 gram gekruid paneermeel
2 eetlepels knoflook poeder
1 theelepel zout
1 theelepel zwarte peper
100 ml cocosmelk
1 theelepel Worchestershire saus
1 theelepel gedroogde oregano
2 theelepels gedroogde peterselie
2 theelepels Cajun kruiden
Tomaat
Sla
Brood
 
hoi Rene, ik vind het werkelijk een prachtig broodje, maar het recept hiervan hoort hier echt niet thuis.
zou je een nieuw draadje willen openen en daar je recept en eventueel de rest van je foto's neer willen zetten?

Als je daar hulp bij nodig hebt moet je gewoon aan de bel trekken  :)
 
Om mee te doen met de fotowedstrijd moet je ook een draadje openen en daarin laten zien hoe je het gerechtje hebt bereid.
 
@Leo,
Ik weet dat het recept hier eigenlijk niet thuis hoort, maar mij werd gevraagd wat er op het broodje zat. Ik heb hier gewoon op gereageerd zonder er verder bij na te denken.  :-[

Can you forgive me?  ;D
 
Ren? zei:
@Leo,
Ik weet dat het recept hier eigenlijk niet thuis hoort, maar mij werd gevraagd wat er op het broodje zat. Ik heb hier gewoon op gereageerd zonder er verder bij na te denken.  :-[

Can you forgive me?  ;D

ben niet boos en heb een goed hart  :)
 
Hier mijn inzending.
Pekingeeend met flensjes.

13b554b8bdff0ddf0e1732aa901c8dcb_zps7d0e4168.jpg
 


Afgelopen weekend gemaakt zoals jullie in dit topic kunnen lezen: http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=3494.0
Helaas had ik er helemaal niet bij stil gestaan dat het een gerechtje was wat prima in de fotowedstrijd paste, anders had ik denk ik nog wat beter mijn best gedaan voor de foto van het eindresultaat.. Maar ach, het eten was belangrijker :D
 
Mijn snackje deze maand:
 
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik vindt dat hier wel erg grote snacks voorbij komen.  ::)

Nou ben ik zelf ook wel van de grote porties, maar een broodje met iets er op kan ik toch eigenlijk geen snack meer noemen, behalve natuurlijk als de broodjes van het formaatje slider zijn.
 
Jij bent niet de enige "boosdoener" hoor Marc, er staan er nog een paar op. ;)

Misschien dat we Frits hier maar even over moeten laten oordelen.
 
Nosmo zei:
Ik wil niet zeuren hoor, maar ik vindt dat hier wel erg grote snacks voorbij komen.  ::)

Nou ben ik zelf ook wel van de grote porties, maar een broodje met iets er op kan ik toch eigenlijk geen snack meer noemen, behalve natuurlijk als de broodjes van het formaatje slider zijn.

Maar je heb snacks en hapjes.
Een broodje tussendoor noem ik toch wel een snack.
Maar zo zie ik het.
 
Piet, over de de grote van de snack is niks gezegd, en zo'n broodje van Marc vind ik een lekkere snack :D!
 
Terug
Bovenaan Onderaan