Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ceriel zei:Heb je er zelf (al) ervaring mee?
Lowietje72 zei:Ik gebruik de cuban marabu van ze. Ik ben er tevreden over.
dennis zei:Ik heb de west-afrikaans hardhout variant weleens gehad.
Deze vond ik eigenlijk qua zuinigheid vergelijkbaar met rode quebracho black ranch, maar dan zonder veel gruis, ?n een minder "zware" geur/smaak.
Voor ff snel grillen in een kamado totaal niet geschikt, daar is de houtskool te hard voor (zijn andere typen beter voor geschikt).
Ik vond dit wel fijne houtskool, en eigenlijk de enige reden dat ik deze niet meer heb is dat ik liever gewoon houtskool bij de lokale bbq shop haal.
Ewald zei:De online prijzen voor houtskool en met name Dammers vind ik best hoog.
Ik betaal 12,95 euro per 10 kilozak ex btw dat is 15,67 euro incl. btw (bij de Zegro in Rotterdam, helaas daar heb je net als Makro,Sligro,Hanos een pas voor nodig)
prijsverschil is 25% = bij aankoop 2 zakken Dammers bij Houtskool.nl (Het enige voordeel van de aanbieding bij Houtskool.nl is dat je bij aanschaf van 2 zakken geen verzendkosten betaalt)
SilverFox zei:Gingen de zakken houtskool van Dammers rechstreeks, niet per pallet ofzo? Of haal ik dit met iets anders door de war....