BasBQ
Beef en Steak

First PP

F

Forcerecon

Gast
En ja hoor we zijn van start gegaan!! om precies 08.00 gingen de koninklijke jongens in de Q.
SDC10480.jpg

SDC10485.jpg

Schema05.png

SDC10493.jpg

SDC10504.jpg

SDC10515.jpg

SDC10519.jpg

schemaklaar.png

SDC10521.jpg

SDC10520.jpg

Een lange dag maar zeker de moeite waard, het smaakte heerlijk! ;D
 
dat ziet er heerlijk uit, proef je het verschil goed tussen de een en de ander?
gefeliciteerd met je knorretje
 
De commissie heeft besloten dat dit zeker een knorretje waard is! Gefeliciteerd, lekker hoor, ik wil wel graag iets meer vlees op mijn broodje ;)
 
ik als recentelijk ontmaagde PP-er kan me hier helemaal in vinden, leuk verslagje
 
Noskos, dit bordje was voor mijn vrouw. Ik had die bak :D
 
Forcerecon zei:
Noskos, dit bordje was voor mijn vrouw. Ik had die bak :D

gesproken als een echte man  8)
 
De smaak, de een had ik gerubt met Big Bob Gibson en de ander met Plowboys. Beide moet ik zeggen hadden een lekkere smaak (Bark). Het middenstuk smaakte bij beide hetzelfde.
Die vond ik persoonlijk wat aan de flauwe kant. (injecteren zal dit verhelpen). Maar met de Sweet baby Ray saus krik je hem lekker op.
 
Je kunt ook na het pullen nog wat rub er overheen strooien.

Verder kan ik van harte een mosterdsaus adviseren, past naar mijn mening veel beter bij het vettige van de PP.
 
SBR sauzen komen IMO echt tot zijn recht met dit soort recepten. kan een shaslick, salsa oid niet aan tippen
 
dat is ook nog wel slim, nog even de rub eroverheen na het pullen
 
Zou een broodje lust ik ook wel.
Gefeliciteerd met je knorretje.
 
Ziet er goed uit, gefeliciteerd met je knorretje!

Ik rub twee keer, waarvan de laatste vlak voordat de procureut op de Q gaat, je krijgt dat meer bark en bij het pullen komt de smaak overal terecht.
Het is een groot stuk vlees dat behoorlijk wat kruiden kan hebben.
 
Lekker hoor. Gefeliciteerd met je knor!
 
Super hoor, ziet er erg lekker uit, gefeliciteerd met je knor
 
Mooie PP, zeker een knorretje waardig ;D
 
Gefeliciteerd met je varkenskop. Ziet er heerlijk uit. Had laatst ook een flauwe PP, wat noskos zegt, na het pullen nog wat rub erover doet wonderen...
 
Ja , ik ga nog wat rubben lees ik. Dan nog even lekker warm laten worden en dan is het weer een feestmaal!!
 
Forcerecon zei:
Ja , ik ga nog wat rubben lees ik. Dan nog even lekker warm laten worden en dan is het weer een feestmaal!!

dat weet ik wel zeker
 
Terug
Bovenaan Onderaan