BasBQ
Beef en Steak

Fire-Up 4 kg zak

 
 

KamadoRobert

Stoker
Berichten
354
Hi,

Onlangs kocht ik een paar zakken Fire-Up houtskool in de gele 10 kg zakken in de aanbieding bij de Hanos. Deze Black Wattle is gewoon een goede en gemakkelijke houtskool. Omdat ik niet zeker wist of ik op ons vakantieadres in Zeeland wel gemakkelijk houtskool voor de BGE Mini zou kunnen krijgen, nam ik een aangebroken zak mee.

Tot mijn verbazing zag ik bij het eerste bezoek aan de plaatselijke Jumbo de bekende gele zakken staan, alleen in een iets kleiner formaat, namelijk 4 kg! Dat was handig geweest voor de vakantie en ik had niet hoeven slepen met een aangebroken zak van thuis. En toen zag ik de prijs: 5,99 euro! Dat is omgerekend naar 10 kg 15 euro, nòg minder dan de aanbiedingsprijs bij de Hanos (bijna 16 euro incl. meen ik).

Nu verwacht ik wel wat kleinere brokken of meer gruis in zo’n kleinere zak, maar ik ga thuis zeker eens kijken of de Jumbo ze daar ook heeft.

Iemand ervaring met deze zakken van de Jumbo?

Groeten van Robert

80CC11CE-4802-49D4-A75D-54506D334458.jpeg
 
Mijn jumbo heeft ze ook in het bbq seizoen (wat een rare term maargoed). Ik heb ze vorig jaar met veel plezier gebruikt. In verhouding zal er wat meer gruis in zitten, maar bij niet voorhande zijnde van de grote zakken is dit een prima oplossing!
 
Terug
Bovenaan Onderaan