BasBQ
Beef en Steak

Ff voorstellen

Ric

Kooltjesharker
Berichten
206
Hey!
Mijn naam is Ric en ik ben al enkele jaren aan het bbq op een weber (47cm) maar recent is er een Grill guru compact aan komen waaien en ook maar gelijk de Large besteld (tot ergernis van vriendin want tja ik heb er toch al 2😂😂😂) .
Ben benieuwd!
 
Dat dacht ik dus ook!
Een andere hobby van mij is whisky drinken/verzamelen
 
Welkom Rik. En mooi hobby whisky drinken en verzamelen. Dat doe ik ook. Veel plezier hier
 
  • Leuk
Waarderingen: Ric
Welkom Ric!

Je hebt een paar mooie hobbies zo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ric
Welkom Ric bij het genootschap
 
9372E97A-4AA6-4DB2-AE1F-9281648CE96A.jpeg

en aangekomen..
 
@Bramster ,ik moet me nog even goed inlezen wat wel en vooral niet te doen bij de eerste keren opstoken. Volgens mij moet je de eerste (3/4?) keren niet boven de 250 graden komen.
Ik denk dat ik de eerste keren een paar burgertjes ,worstjes ,spareribs van de slager en simpele dingen (waar ik bekend mee ben) ga maken. Vaak gril ik daar wat groentes bij.
Als ik wat meer bekend ben met de GG wil ik proberen om zelf pulled pork en spareribs te gaan maken.
 
Mooi hoor! Gefeliciteerd met de aanwinst.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ric
Welkom!
 
  • Leuk
Waarderingen: Ric
Vandaag de eerste keer mijn Guru Large gebruikt om em even in te stoken (conform het advies) en hij blijft echt lang mooi op dezelfde temp dus dat gaat goed💪
En er is een setje Noskos kruiden en saus mijn kant op gestuurd.
 
2e keer opgestookt vandaag en dus voor de eerste keer @noskos moink balletjes gemaakt.
Ongeveer volgens richtlijnen Noskos filmpje maar iets andere ingrediënten .
-gehakt
-Stegeman gehaktkruiden + wat extra oregano kruiden
-2 teentjes knoflook geperst en erin
-wat Parmezaanse kaas
-ontbijtspek
-Noskos Pulled Pork kruiden toegevoegd
-Noskos Bbq saus tegen het einde met een kwastje opgezet.
-120 graden

Het was wat stoeien met mijn El cheapo temp meter en uiteindelijk maar op het gevoel gekeken of ze klaar waren en zo voor de eerste keer vallen ze niet tegen! Zeker smakelijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan