BasBQ
Beef en Steak

Festival - Old Burger

Mooi verslag Sander. Leuk man die nostalgie in je verhaal.
Ziet er voortreffelijk uit.
Deze is hier ook al eens gemaakt:)
 
Wat een heerlijk verhaal om te lezen 🥰 en wat een fantastische burger als eindresultaat, wij hebben deze burger toentertijd ook gemaakt, je zag hem iedere keer op televisie en wij vonden hem ook erg lekker.

MAAR dat Nijmegen heeft toch iets betoverends 🧙‍♀️ is het het eten, de muziek of gewoon de liefde 🤔

Ik neem je mee naar 1 september 1991, Monsters of Rock in het Goffert stadion, The Black crows, Queensryche, Metallica en AC/DC. Ik was daar met mijn toenmalige vriendje, tijdens het concert zijn we de persoon met wie we terug zouden rijden kwijt geraakt, na het concert liepen we al zoekend over de parkeerplaats tot mijn toenmalige vriendje iemand zag die ook in Spijkenisse woonde 🥳 yes we kunnen naar huis.
Ik heb toen daar op die parkeerplaats iemand ontmoet die ik toch wel leuker vond dan de persoon die toen mijn vriendje was, het duurde nog ff eer we een stel waren maar na bijna 30 jaar zijn we nog steeds heel gelukkig met elkaar 😜
 
Waa Jet wat een leuk verhaal! 🥰
 
Haha leuk verhaal en die burgers zien er super lekker uit! Ook bij mij komen die op de todo lijst
 
Na het lezen van dit topic is deze per direct op de todo gekomen. Diezelfde week nog op de Q bereidt (alleen vergeten te delen hier )

Dank voor het delen, was erg leuk om te maken met de kleine mannekes. (Heb het gewicht van de burgers verkleint naar 150gram gehakt per burger ipv 200, maar dat zal de pret niet drukken. Ontbijtspek gebruikt ipv pancetta, wél meteen een plak extra. Mayo ook meteen even zelf gedraaid, heerlijk!)

Top burger en absoluut voor herhaling vatbaar... Daar eet je er geen twee van op!
Leuk detail; bij de appie lag alleen nog maar een spelt variant van de bijzondere ongesneden broden

Fotootje anders is het niet gebeurd:
51b0fc0f4a417385c370722d33c08ff0.jpg
 
Laatst bewerkt:
Na het lezen, opgeslagen op de to do lijst. Vandaag was het prima dagje om deze burgers te maken.
Vielen erg in de smaak hier

9e94ab6c715e97c6c950c894789bd283.jpg
 
Geweldig verhaal en een geweldig resultaat. Bedankt voor het delen! Gaat ook op het lijstje 🤩🤩
 
Wederom ontzettend leuk om te horen @Beltie
Ze zien er fantastisch uit. Ik lust m wel, om half 9 deze ochtend
 
Terug
Bovenaan Onderaan