BasBQ
Beef en Steak

Feestje!

El Fumarole zei:
Zullen we anders gewoon allemaal gaan? Kan hij 1000 man uitnodigen
Prima plan :D
 
Count me in! Graag ook overnachting, BBQ met cola vind ik maar niks ....  :p
 
BertM zei:
Goed idee, Jeroen! Kunnen Leo en Maroc beide met de aanhanger komen. Op die van Maroc passen wel 1000 speklappen heb ik gezien dit weekend

Heb ik toch liever PP, Ribs, Kip en Brisket dan speklappen .....
 
Imperial Guard zei:
BertM zei:
Goed idee, Jeroen! Kunnen Leo en Maroc beide met de aanhanger komen. Op die van Maroc passen wel 1000 speklappen heb ik gezien dit weekend

Heb ik toch liever PP, Ribs, Kip en Brisket dan speklappen .....


Huh...... das toch allemaal heel speciaal vlees???? :p :p
 
maroc zei:
Imperial Guard zei:
BertM zei:
Goed idee, Jeroen! Kunnen Leo en Maroc beide met de aanhanger komen. Op die van Maroc passen wel 1000 speklappen heb ik gezien dit weekend

Heb ik toch liever PP, Ribs, Kip en Brisket dan speklappen .....


Huh...... das toch allemaal heel speciaal vlees???? :p :p

Dagelijkse kost bij jou toch? :p
Maar ik rij met je mee dan :D
 
Als ik even mag inbreken, dit onderwerp komt namelijk gelegen :D
Mijn vrouw was gisteren bezig met plannen van het "zomerfeest" van onze buurtvereniging, en daar hoort ook een barbecue bij. Hoeveel rekenen de heren hier ongeveer voor een bbq van 40-50 volwassenen? Misschien dat ik 't mijn vrouw dan kan voorleggen.. hopelijk past dat in 't budget en heb ik dan iets fatsoenlijks te eten ipv gecremeerde speklappen :D
(eventueel via pb)
 
Wouter_ zei:
Als ik even mag inbreken, dit onderwerp komt namelijk gelegen :D
Mijn vrouw was gisteren bezig met plannen van het "zomerfeest" van onze buurtvereniging, en daar hoort ook een barbecue bij. Hoeveel rekenen de heren hier ongeveer voor een bbq van 40-50 volwassenen? Misschien dat ik 't mijn vrouw dan kan voorleggen.. hopelijk past dat in 't budget en heb ik dan iets fatsoenlijks te eten ipv gecremeerde speklappen :D
(eventueel via pb)
Reken op ?20-25/pp, afhankelijk van je wensen
 
Terug
Bovenaan Onderaan