BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

Veel plezier en inspiratie hier, Ron!
 
noskos zei:
Wat het vilt betreft, alle nieuwe eitjes worden met High Heat nomex afgeleverd, dat kan tegen net zoveel hitte als elk ander high heat vilt.

Is dat sinds kort Noskos? Mijn bge large heb ik in september 2014 dit jaar gekocht en vilt is na een te heftige pizzasessie verbrand. Was geen nomex volgens mij. Verkoper die hielp bij montage en plaatsing gaf aan dat af-fabriek goedkoper vilt is gebruikt en dat later vervangen door Nomex aangeraden werd.
 
Sander72 zei:
noskos zei:
Wat het vilt betreft, alle nieuwe eitjes worden met High Heat nomex afgeleverd, dat kan tegen net zoveel hitte als elk ander high heat vilt.

Is dat sinds kort Noskos? Mijn bge large heb ik in september 2014 dit jaar gekocht en vilt is na een te heftige pizzasessie verbrand. Was geen nomex volgens mij. Verkoper die hielp bij montage en plaatsing gaf aan dat af-fabriek goedkoper vilt is gebruikt en dat later vervangen door Nomex aangeraden werd.
Ik meende ook dat BGE's vanaf 2014 standaard met high heat werden geleverd. Anders zou je eens kunnen informeren bij je dealer en evt nieuw vilt kunnen vragen. Dat ouwe vilt was voor pizzasessies totaal k#t...

Verder vind ik BGE erg betrouwbaar mbt garantie. Accessoires zijn prijzig maar wel degelijk.
Ik zou iedereen die dergelijke aankopen overweegt adviseren om eerst alle modellen even te gaan 'voelen'.
 
Vind het wel grappig dat HBG Trading Auplex Chinezen "rechtstreeks" uit de US importeert.
 
Nou mijn opmerking over BGE vs KJ maakt wel wat los. Ik denk dat we de discussie daarover hier moeten stoppen, dit is de plaats voor kennismaking. Ik vind het erg leuk dat zoveel mensen reageren en dank jullie voor de "warme"  :) woorden.

Groeten uit Middelburg en ik hoop jullie allemaal te spreken op de diverse plaatsen op dit forum.

Ronny
 
Welkom hier Ronny en ik hoop dat je hier veel en plezierig gaat plaatsen. Als je een beetje zoekt op het forum zul je zien dat er behoorlijk wat draadjes zijn over BGE versus Kamado en Primo en waternogmeeris.
Struin het eens door, is leuk leesvoer. En een discussie gaan we niet uit de weg hoor, zolang het met respect is, we houden ervan.
Verder hoop ik dat je ook veel foto's gaat plaatsen, daar worden we ook blij van!
 
Terug
Bovenaan Onderaan