BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

  • Onderwerp starter Frans de Jong
  • Startdatum
F

Frans de Jong

Gast
Mijn naam is Frans 52 jaar jong woonachtig in het mooie Brabantse dorpje Helvoirt. Sinds vorig jaar besmet geraakt met het Low & Slow virus. Om niet meteen een te grote investering te hoeven doen heb ik een Pro Q smoker aangeschaft en moet zeggen dat ik daar erg tevreden over ben. Afgelopen jaar al veel bereid uiteraard ook Pulled Pork.

Voor de Pulled Pork had ik altijd een mooi stuk Procureur van de plaatselijke ambachtelijke slager. De smaak was geweldig maar ik kreeg niet het gewenste draadjesvlees.
Deze week maar eens een Boston Butt besteld bij Beef & Steak, gisteren in de dry rub gezet en vannacht om 03.30 uur op smoker.
Het resultaat zal ik zeker nog delen.

Ik denk dat ik op forum nog veel ga leren van de doorgewinterde bbq-ers, waardoor de smoker nog meer gebruikt gaat worden.
 
Altijd leuk om mensen uit de buurt erbij te hebben. Welkom.
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
hoi Frans,
welkom bij dit edele genootschap
 
Welkom!
 
Welkom hier Frans! Mooie tijd om te beginnen, half vier....  Wel lekkere PP als lunch!

Was het maar waar de PP als lunch, ik kon pas om 19.30 uur aan tafel.  :)
 
Hoi Frans, welkom bij het BBQ Genootschap
Had iemand al verteld dat we hier helemaal gek zijn van foto's van alle gerechten die je op de Q maakt, en dan het liefst een hele reportage :D
 
Van harte welkom hier Frans!!
 
Hoi Frans, welkom bij het BBQ Genootschap
Had iemand al verteld dat we hier helemaal gek zijn van foto's van alle gerechten die je op de Q maakt, en dan het liefst een hele reportage :D

Dat heeft nog niemand verteld ReneR, maar is denk ik van zelfsprekend zoals ik het forum heb bekeken. Daarom gisteren maar meteen de PP sessie geplaatst en vandaag in de rubriek High & Fast de BBC sessie. ;)
 
Hallo Frans,
Mooi dat je er ook bij bent!!
Groeten uit schijndel en van Bowie!
 
Terug
Bovenaan Onderaan