BasBQ
Beef en Steak

Even voorstellen

 
 

SteenErts

Vuurmaker
Berichten
82
Hallo allemaal,

Na toestemming te hebben gekregen van mijn vrouw om een BGE aan te schaffen, ben ik in de wondere wereld van Kamado koken terecht gekomen en hebben jullie mij van veel informatie hierover voorzien. Dus na de aanschaf van een Auplex Large gelijk maar bij dit forum aangemeld.

Over mijzelf: Man ,38 jaar en hou van lekker eten. Eerst een fervent BBQ hater (had hekel aan vuur aanmaken) waardoor ik altijd pyromane vrienden moest uitnodigen; en dan kan je de andere niet daar laten, dus wordt het weer een schrans- en drinkfestijn in de traditie van Asterix & Obelix.
Door de aanschaf van een tweedehands Weber m?t een starter meer gaan BBQ'en. Totdat ik een beetje zat werd van de continue stroom van briketten. En dat mijn asplaat er steeds uit viel.

Nu dus een Auplex kamado en een wereld gaat open.

Er staat veel op mijn lijstje om te maken: sate kambing, pulled porc, pizza, taarten, brood, te veel om op te noemen maar gelukkig staat het hier allemaal opgeslagen!

 
hoi ......... ,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi SteenErts, welkom bij het BBQ Genootschap
 
Welkom Steenerts.
 
Welkom hier!!
 
structor zei:
SteenErts zei:
nix13 zei:
Welkom hier, steenerts
ReneR zei:
Hoi SteenErts, welkom bij het BBQ Genootschap
structor zei:
Welkom uhm uh hoe heet je eigenlijk, leuk intro ik ben nu al nieuwsgierig naar je bijdragen :D

Aangenaam, SteenErts naar het leukste bordspel Catan en omdat SchaapGraan niet lekker bekt  :D
Dan ben ik benieuwd hoe je broer heet :D

Ik heb een soort van half/stiefzus maar verdere naaste bloedverwanten zijn mij onbekend :D
 
Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Terug
Bovenaan Onderaan